Turun akvaarioliikkeistä?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Turun akvaarioliikkeistä?

Viesti Kirjoittaja iekku »

Joulun jälkeen on tarkoitus piipahtaa Turkkuseen sukuloimaan. Ajattelin että samalla voisin piipahtaa paikan akvaarioliikkeissä, josko sieltä löytyisi jotain mielenkiintoisempaa kuin täältä kotopuolesta.

Elikkäs siis, missä kannattaa käydä (osoite tms. olisi huippukiva-extra-ylläri tällaiselle maalaiselle joka ei ko. kaupunkia juuri tunne), ja minne ei kannata eksyä..

Kiinnostuksen kohteina minulla ei kyllä ole mitään kovin kummoisia erikoisuuksia, lähinnä joku huulirihmatyttönen kun niitä ei ehjiä täällä Kuopiossa tällä hetkellä näy olevan..Ja ehkä joku plekokin, mmm...en vielä tiedä..

Viha on lyhytaikaista mielipuolisuutta.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

quote:
Joulun jälkeen on tarkoitus piipahtaa Turkkuseen sukuloimaan. Ajattelin että samalla voisin piipahtaa paikan akvaarioliikkeissä, josko sieltä löytyisi jotain mielenkiintoisempaa kuin täältä kotopuolesta.
Elikkäs siis, missä kannattaa käydä ja minne ei kannata eksyä..

Hmm...Sanoisinpa ettei minun seuraani kannata ainakaan yksinäisen tyttölapsen eksyä, mutta mikäli olet opasta vailla niin niiden hyvien ja huonojen liikkeiden sijainnit kyllä tiedossa.

-Holzig-
Hemmo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

Holzigille: Alkoi kiinnostamaan tuo hyvien ja huonojen liikkeiden sijainnit. Itse asun Naantalissa ja olen pyörinyt Turussa useassakin liikkeessä, joten olisi kiva kuulla kokeneemman suusta mitä liikettä arvostetaan ja mitä ei.
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

quote:
Hmm...Sanoisinpa ettei minun seuraani kannata ainakaan yksinäisen tyttölapsen eksyä, mutta mikäli olet opasta vailla niin niiden hyvien ja huonojen liikkeiden sijainnit kyllä tiedossa.

-Holzig-

Heeheeh, voipi olla että herra-Holzig saattaisi hävitä äkkiä tämän yksinäisen tyttölapsen seurasta...Mutta jos nyt ainakin näin aluksi kirjallisesti voisit kertoa liikkeiden sijainteja (osaavat sitten ihmiset etsiä kun minut ilmoitetaan kadonneeksi kesken akvaarioliikekierroksen )

Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:
Holzigille: Alkoi kiinnostamaan tuo hyvien ja huonojen liikkeiden sijainnit. Itse asun Naantalissa ja olen pyörinyt Turussa useassakin liikkeessä, joten olisi kiva kuulla kokeneemman suusta mitä liikettä arvostetaan ja mitä ei.

Monet aiheuttavat ainakin minulle henkilökohtaisesti ristiriitaisia mielleyhtymiä, mutta toisaalta nuo liikkeet omaavat sitten huonojen puoliensa lisäksi kuitenkin myös jotain arvostamisenkin aihetta.

-Holzig-
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:
Heeheeh, voipi olla että herra-Holzig saattaisi hävitä äkkiä tämän yksinäisen tyttölapsen seurasta...Mutta jos nyt ainakin näin aluksi kirjallisesti voisit kertoa liikkeiden sijainteja (osaavat sitten ihmiset etsiä kun minut ilmoitetaan kadonneeksi kesken akvaarioliikekierroksen )

Vakavasti puhuen taidan kyllä olla varattu kyseisenä aikana ellei sitten varaajani halua lähteä kanssani akvaariokierrokselle.

Jos koitan huomiseksi hommata Turun kartan johon merkkaan liikkeiden sijainnit ja lähetän mailitse niin olisiko neiti tyytyväinen?

-Holzig-
Hemmo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

quote:
Monet aiheuttavat ainakin minulle henkilökohtaisesti ristiriitaisia mielleyhtymiä, mutta toisaalta nuo liikkeet omaavat sitten huonojen puoliensa lisäksi kuitenkin myös jotain arvostamisenkin aihetta.

-Holzig-

Hmm. Oletkos ajatellut poliitikon uraa?
Olen kuitenkin aika paljon samaa mieltä kuin sinä.
Ja olisikohan se kovinkaan korrektia julkaista mitään Turun liikkeet TOP10 listaa näin avoimessa foorumissa?
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

quote:
Vakavasti puhuen taidan kyllä olla varattu kyseisenä aikana ellei sitten varaajani halua lähteä kanssani akvaariokierrokselle.

Luultavasti minunkin mukana roikkuu sukulainen jos toinenkin, ja voisi olla hankalaa sitten vielä uusiin ihmisiin tutustua samalla..Joten..

quote:
Jos koitan huomiseksi hommata Turun kartan johon merkkaan liikkeiden sijainnit ja lähetän mailitse niin olisiko neiti tyytyväinen?

Joko tämä on Holzigin hauskasti kieroutuneen huumorintajun hykerryttävä tuotos, tai sitten Mikko-sedästä on paljastumassa uusi ja omituinen herrasmiesmäinen puoli..hmm, toivottavasti osaat ottaa kommenttini kohteliaisuutena.
Ja tottahan toki neiti olisi todella tyytyväinen ja ihmetyksestä ymmyrkäinen!!

iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

quote:Ja olisikohan se kovinkaan korrektia julkaista mitään Turun liikkeet TOP10 listaa näin avoimessa foorumissa?

Tuskinpa. Lähinnä vain tarkoituksenani olisi tietää mistä osata etsiä.

Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:
Hmm. Oletkos ajatellut poliitikon uraa?
Ja olisikohan se kovinkaan korrektia julkaista mitään Turun liikkeet TOP10 listaa näin avoimessa foorumissa?

Jos ensin löydät Turusta ne 10 akvaarioliikettä niin voimmehan me minun puolestani niiden ominaisuuksia arpoa.

Ideasi poliitikoksi ryhtymisestä ei kuitenkaan hullumpi ja minä kun toiminut kouluaikana oppilaskunnan hallituksen puheenjohtajana niin miten olisi jos vaikkapa aloittaisimme kamppanjan vaatimattomasti aiheesta 'Mikko-setä Parosen paikalle HASin puheenjohtajaksi'?

-Holzig-
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:
Joko tämä on Holzigin hauskasti kieroutuneen huumorintajun hykerryttävä tuotos, tai sitten Mikko-sedästä on paljastumassa uusi ja omituinen herrasmiesmäinen puoli..hmm, toivottavasti osaat ottaa kommenttini kohteliaisuutena.
Ja tottahan toki neiti olisi todella tyytyväinen ja ihmetyksestä ymmyrkäinen!!

No, jos kerran kelpaa niin yritän muistaa laitella huomenna jahka pelivehkeet (eli kartat ja skannerit) käsillä.

-Holzig-
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

quote:No, jos kerran kelpaa niin yritän muistaa laitella huomenna jahka pelivehkeet (eli kartat ja skannerit) käsillä.

Suuret kiitokset, onpas hyvä palvelu :)

delfiini
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja delfiini »

Eiköhän toi Uusi akvaario yliopiston kadulla (en muista numeroa, mutta aivan yliopistonkadun toisessa päässä) ole suosituin ja arvostetuin harrastajien keskuudessa?! Mitä minä olen kuullut. Onhan toi akvaario tukku (turun akvaario ky) kaarningonkadulla aikas mukava paikka
Brattoc
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Brattoc »

Uudessa akvaariossa on parhaiten kääpiöahvenia ja omaa todella mukavan myyjän. Akvaariot ovat siistissä kunnossa ja muutenkin paikka on viihtyisä. Turun Akvaario ky:ssä on kyllä todella paljon valinnanvaraa, mutta kuolleita kaloja voi olla altaissa ja muita samanlaisia epäsiisteyksiä. On muistettava että KY on tukku liike eikä panosta niin paljoa vähittäismyyntiin, mistä johtunee kyseiset jutut. Akvaariopisteen olen itse aina, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kiertänyt kaukaa.

B
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Tosiaan. Täällä taas. Nukuin yöllä peräti 2 tuntia kun kaksi eri HASilaista tyttöä päättivät muistaa minua kello 03 ja 04.30 'lyhyehköillä' rupattelutuokioilla. Eli minä sitten paljon aamulla jaksoin murinaltani muistaa kaivella karttoja Eevalle. No, ehkäpä minä vielä ehdin ennen lomani alkua hoitaa tuonkin kun kerran lupailin yrittäväni saada ohjeet lähetettyä. Jollei muuta niin piirrän itse...heh...

Mitenkäs muuten Eevan, kun mainitsit jotain mukana roikkuvista sukulaisista ym. seuralaiset tuntevat Turkua?

-Holzig-
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

quote: Tosiaan. Täällä taas. Nukuin yöllä peräti 2 tuntia kun kaksi eri HASilaista tyttöä päättivät muistaa minua kello 03 ja 04.30 'lyhyehköillä' rupattelutuokioilla. Eli minä sitten paljon aamulla jaksoin murinaltani muistaa kaivella karttoja Eevalle. No, ehkäpä minä vielä ehdin ennen lomani alkua hoitaa tuonkin kun kerran lupailin yrittäväni saada ohjeet lähetettyä. Jollei muuta niin piirrän itse...heh...

Voi raasua..ei sun pitäs kaikille tyttösille sanoo kylläkyllä
Älä turhaan stressaa itseäsi sillä kartalla, en suutu vaikket sitä ehtisi hommatakkaan. Iso vaivahan tuosta on, pelkät osotteetkin varmaan riittää ja itse sitten tutkailen karttaa.

quote:Mitenkäs muuten Eevan, kun mainitsit jotain mukana roikkuvista sukulaisista ym. seuralaiset tuntevat Turkua?

Luultavasti voin kysyä isäntäväeltä ainakin ohjeita, vaikkeivat mukaan akvaarioliikkeisiin tulisikaan. Eli osoitteetkin kyllä riittää, jos vielä sen saisi selville, että minne ei kannata suotta raahautua..

Hmm, nyt kun tässä oikein rupesin aivojani peräti käyttämään, niin saattaisinpa minä nuo osoitteet ihan itsekin netistä löytää..

Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

No, minä nyt sitten tuollaisen hienon piirsin tuossa nopsasti huvikseni ja skannasin. Mittasuhteet ihan päin änkeröistä ja muutenkin erittäin hieno ja taitavasti piirretty, mutta mihinkäs neiti haluaisi tuon lähetettävän?

-Holzig-
jusa
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

No jos sun karttasi on säädyllisen kokoinen niin eihän mikään estä sitä tännekkään laittamasta
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

quote:
No jos sun karttasi on säädyllisen kokoinen niin eihän mikään estä sitä tännekkään laittamasta

Jos Holzig on onnistunut saamaan sen bitti-muotoon niin pistää sen vain postilla tulemaan minulle niin pistän sen näytille.
Tämä siis jos Holzigilla ei ole mahdollisuutta muuten "linkittää" kuvaa tänne.

- Varaudu tulooni varsinkin silloin kun et odota minua! -
Gandalf
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Mailiosoite onpi iekkuriekku@hotmail.com, voipi laittaa sinne tai sitten tänne ihan miten vaan. Eiköhän siitä sun taideteoksesta sen verran tolkkua saa että voin sitä sitten ihan ihkaoikeaankin karttaan verrata. Kiitoksia kovasti vaivannäöstä!

Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Eeva on hyvä eli kun menee katsomaan postinsa niin yllättyy piirustustaidoistani:-)

-Holzig-
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:

Ainoastaan säädyllisyyteni on esteenä

-Holzig-
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Kiitoksia Mikko-sedälle. Olit oikein kiltti ja säädyllinen.

Muokattu - Eeva on 19/12/2001 13:16:42
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”