AM-Lehti, 6/01, s. 27, alempi kuva (Mikä ruoka?)

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
VetyVoima
Junior Member
Junior Member
Viesti:

AM-Lehti, 6/01, s. 27, alempi kuva (Mikä ruoka?)

Viesti Kirjoittaja VetyVoima »

Minua kiinnostaisi tietää mitä nämä partikset tässä syövät. Näyttäisi nopeasti vilkaistuna fetajuustolta....

Niin, keksin muuten pikakeinon saada kurkunpalan uppoamaan kun se ei muuten suostunut: Tunkaisin sen keskiosaan muutaman plasen korallihiekkaa (niitä pitkulamman mallisia palasia) ja sinne meni. Isopurjeplekoni mättää sitä parhaillaan.

-Sale

Mun kalat ei osaa puhua. P*rkeleen valehteleva myyjä.

Muokattu - VetyVoima on 04/02/2002 10:26:15
TiHe
Rekihurja
Rekihurja

Viesti Kirjoittaja TiHe »

quote:

Niin, keksin muuten pikakeinon saada kurkunpalan uppoamaan kun se ei muuten suostunut: Tunkaisin sen keskiosaan muutaman plasen korallihiekkaa (niitä pitkulamman mallisia palasia) ja sinne meni. Isopurjeplekoni mättää sitä parhaillaan.

Tuohon on monella omat konstit niinkuin sinullakin. Toiset tekevät lyijylevystä lätkän jonka taittavat puoliksi ja kairaavat siihen reijän johon pujottavat siiman, leukojen väliin puristetaan herkkupala, ja akvaarioon aamulla pois. Jotkut käyttävät siimaa + teelusikkaa, teelusikan varsi kurkkuviipaleen läpi ja eikun altaaseen. Tyyli on vapaa. Älkää alkako minulle saarnaamaan lyijyn myrkyistä, kerroin vain että tapoja ja tyylejä on monia.

-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Pultti tai pari kesäkurpitsapalan läpi survaistuna toimii myös hyvin!

T: Mari
Mika
Monnimies
Monnimies

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kiehuvaan veteen hetkiseksi laitto pehmentää kesäkurpitsan tarpeeksi että se uppoaa.Purista jos haluat varmuudeksi akvaariovedessä siitä loput ilmat pois niin menee kuin kivi pohjalle.
quote:Minua kiinnostaisi tietää mitä nämä partikset tässä syövät. Näyttäisi nopeasti vilkaistuna fetajuustolta....
Taitaa olla räkmixiä enemmän viheraineksilla varustettuna

Catfish blues
VetyVoima
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VetyVoima »

No, takaisin alkuperäiseen kysymykseen...tai ainakin toisee niistä: Mitä on se ruoka partisten työn alla siinä AM:ssa?

-Sale

Mun kalat ei osaa puhua. P*rkeleen valehteleva myyjä.
Liisa S
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Vähän vaaleaa räkmixiksi, mutta kuva voi valehdella. Se taitaa olla Jounin ottama kuva, ja hänhän käyttää paljon räkmixiä. Sitä siis minäkin veikkaan, mutta voin kysäistä Jounilta kun seuraavan kerran nähdään. Jos muistan.
Martsu
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Martsu »

Vielä tuohon kasvisten laittoon. Minä laitan kurkut, salaatit ym. akvaarioon puiseen grillitikkuun. Tikun päät pujotan sitten imukuppeihin, joissa on renkaat. Ne on varsinaisesti tarkoitettu pitämään johdot paikallaan. Sitten lätkäsen imukupit haluamaani paikkaan akvaarion lasiin alareunaa. Todella kätevää ja helppoa. Toisen pään voi laittaa vaikka ylemmäs, niin muutkin kuin pohjakalat pääsevät herkuttelemaan .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”