Minua kiinnostaisi tietää mitä nämä partikset tässä syövät. Näyttäisi nopeasti vilkaistuna fetajuustolta....
Niin, keksin muuten pikakeinon saada kurkunpalan uppoamaan kun se ei muuten suostunut: Tunkaisin sen keskiosaan muutaman plasen korallihiekkaa (niitä pitkulamman mallisia palasia) ja sinne meni. Isopurjeplekoni mättää sitä parhaillaan.
-Sale
Mun kalat ei osaa puhua. P*rkeleen valehteleva myyjä.
Muokattu - VetyVoima on 04/02/2002 10:26:15
AM-Lehti, 6/01, s. 27, alempi kuva (Mikä ruoka?)
Valvoja: Moderaattorit
quote:
Niin, keksin muuten pikakeinon saada kurkunpalan uppoamaan kun se ei muuten suostunut: Tunkaisin sen keskiosaan muutaman plasen korallihiekkaa (niitä pitkulamman mallisia palasia) ja sinne meni. Isopurjeplekoni mättää sitä parhaillaan.
Tuohon on monella omat konstit niinkuin sinullakin. Toiset tekevät lyijylevystä lätkän jonka taittavat puoliksi ja kairaavat siihen reijän johon pujottavat siiman, leukojen väliin puristetaan herkkupala, ja akvaarioon aamulla pois. Jotkut käyttävät siimaa + teelusikkaa, teelusikan varsi kurkkuviipaleen läpi ja eikun altaaseen. Tyyli on vapaa. Älkää alkako minulle saarnaamaan lyijyn myrkyistä, kerroin vain että tapoja ja tyylejä on monia.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Tuohon on monella omat konstit niinkuin sinullakin. Toiset tekevät lyijylevystä lätkän jonka taittavat puoliksi ja kairaavat siihen reijän johon pujottavat siiman, leukojen väliin puristetaan herkkupala, ja akvaarioon aamulla pois. Jotkut käyttävät siimaa + teelusikkaa, teelusikan varsi kurkkuviipaleen läpi ja eikun altaaseen. Tyyli on vapaa. Älkää alkako minulle saarnaamaan lyijyn myrkyistä, kerroin vain että tapoja ja tyylejä on monia.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Kiehuvaan veteen hetkiseksi laitto pehmentää kesäkurpitsan tarpeeksi että se uppoaa.Purista jos haluat varmuudeksi akvaariovedessä siitä loput ilmat pois niin menee kuin kivi pohjalle.
quote:Minua kiinnostaisi tietää mitä nämä partikset tässä syövät. Näyttäisi nopeasti vilkaistuna fetajuustolta....
Taitaa olla räkmixiä enemmän viheraineksilla varustettuna
Catfish blues
quote:Minua kiinnostaisi tietää mitä nämä partikset tässä syövät. Näyttäisi nopeasti vilkaistuna fetajuustolta....
Taitaa olla räkmixiä enemmän viheraineksilla varustettuna
Catfish blues
Vielä tuohon kasvisten laittoon. Minä laitan kurkut, salaatit ym. akvaarioon puiseen grillitikkuun. Tikun päät pujotan sitten imukuppeihin, joissa on renkaat. Ne on varsinaisesti tarkoitettu pitämään johdot paikallaan. Sitten lätkäsen imukupit haluamaani paikkaan akvaarion lasiin alareunaa. Todella kätevää ja helppoa. Toisen pään voi laittaa vaikka ylemmäs, niin muutkin kuin pohjakalat pääsevät herkuttelemaan .