2 kg CO2 Hiilidioksidi pullo

Myydään - Akvaariot, akvaariopaketit ja tekniikka

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
Käydessäsi kauppaa AW:ssa, kannattaa varmistaa, että ilmoituksesta löytyy ainakin seuraavat tiedot:
  1. Myytävää tai ostettavaa tuotetta hyvin kuvaavaava otsikko paikkakuntatiedolla. Esimerkiksi: M: Salamenteripleko L134 (Helsinki)
  2. Riittävän tarkka kuvaus tuotteesta, tuotteen sijainti (paikkakunta) ja mielellään myös kuva tuotteesta tai linkki tuotteen tarkempiin tietoihin (valmistajan sivut tms.)
  3. Hintapyyntö, toimitustavat (nouto, posti jne.) ja mahdolliset toimituskulut
  4. Ohjeet yhteydenottoon ja yhteydstiedot: yksityisviesti, sähköposti, puhelin, tekstiviesti jne.
  5. Ilmoitusta saa nostaa 2 päivän välein, ilmoituksen poisto tapahtuu "Ilmoita tämä viesti" -toiminnolla.
Huomioithan:
1. Että Aqua-Webin kauppa-alueet ovat tarkoitettu yksityishenkilöiden väliseen kaupankäyntiin. Yritykset voivat ottaa yhteyyttä ylläpitoon jos haluavat julkaista myynti-ilmoituksia ja/tai mainostaa yritystään.
2. Että omanakotiloiden maahantuonti, markkinointi ja levittäminen on Eviran päätöksen mukaan kiellettyä Suomessa
3. Että toimituksissa noudatetaan asetuksia ja lakeja selkärankaisten eläinten kuljetuksista. Eviran ohjeistus selkärankaisten kuljetuksille.

Yhteydenpito ja mahdolliset kysymykset yksityisviestinä tai muulla ilmoituksessa osoitetulla tavalla. Älä vastaa ilmoitukseen. Kiitos!
Vastaa Viestiin
The Fish
Starting Member
Starting Member
Viestit: 4
Liittynyt: 21:12, 11.01.2005

2 kg CO2 Hiilidioksidi pullo

Viesti Kirjoittaja The Fish »

CO2-pullo. Ollut akvaariokäytössä. Pullo on käytetty. Maalipinta ei ole virheetön. Ei vuoda.
Merkintöjen mukaan 2 kg. Kuvissa näkyy pullon merkintöjä. Valitettavasti merkintöjen
kuvaaminen on haastavaa.

Ei ole leimattu.


Korkeus 40 cm. Halkaisija 33 cm.


Nouto Käpylä HKI. Voin myös postitaa, pitää selvittää postikulut.

Hp. 30€

Kuvat:

https://photos.app.goo.gl/dvSeSwJ5QsSEujkG6

https://photos.app.goo.gl/bdLptskSRFtra489A

https://photos.app.goo.gl/nxU5k7vrTowESHu57
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myydään - Akvaariot, akvaariopaketit ja tekniikka”