Tervetuloa tähän jännittävän ja mielenkiintoisen harrastuksen pariin!
1.Pieni saattaa mahtua mutta kasvaesaaan on sitten hyvä olla isompi vara allas hänelle. En suosittele. Kiinnostaisiko piikkisilmät? Esim ruskopiikkisilmät menee tuonne hyvin.

Ymmärtääkseni myös katinkultamonnit.
2.Itse ehdotan, yksi parvi esim kardinaalitetroja tai vaikka kirsikkabarbeja. Tosi kauniita kaloja molemmat! Jos päädyt kirsikkabarbeihin niin pidä huoli että jokaiselle koiraalle riittää oma naaras, muuten käy hassusti.

Sitten voisi hankkia ns pääkalaksi taistelukala pojan, VAIN YHDEN! Varmaan houkuttaisi kauniin ulkomuodon vuoksi ottaa monta mutta se ei kyllä ole kauaa kaunista kateltavaa... Tai voisit ottaa vaikka hunajarihmakala pariskunnan, suloisia nekin.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pohjalle pari piikkisilmää ja siinä se kai on.
3.En ole yhtään varma, mutta mitä pikaisesti kävin näitä keskusteluja lukemassa niin ei kyllä tuonne mee.
4.Itellä on EHEIMin ja oon todella tyytyväinen! Todella hiljainen, pystyy hyvin nukkua vaikka on tuo akva ihan sängyn vieressä tuskin edes kuuluu mitään! =)
5.Noh yksi parvi pari pientä monnista tai piikkisilmää (4-5?) Ja sitten se pääkala niinkuin joku pieni rihmakala TAI taisto.
6.On eroa, itellä ainakin monniset on todella aktiivisia kun taas monni vain löhöilee (riippuen lajista). En ehkä tuon kokoiseen pistäis molempia.
7.Ei mulla ;(
8.Suosittelen lämpimästi helsingin akvaariokeskusta!♡ Aivan ihana. Selvästi huomaa että oikeasti välittää ja neuvoo hyvin eikä vaan oo rahan perässä.
9.Konnanputki on nätti ja ymmärtääkseni suht helppohoitoinen! Jättiläismiekkakasvikin on suhteellisen helppo jos saa oikean lannoituksen.
10.Akvaarioon.fi on niitä halpoja 12€ hiekkoja mutta myös kalliimpia.

Hyvä kauppa! Tuolta ostettiin ekan akvan tarvikkeet mukaan lukien hiekka.
Hah, tulipa pitkä viesti! =D Noh tuossa vaiheessa paljon tietoa vaaditaan. Onnea akvaarioharrastukseesi!