Punanoitamonni vai nokkamonni?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
NennaH
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Punanoitamonni vai nokkamonni?

Viesti Kirjoittaja NennaH »

Olen viehättynyt molempiin enkä osaa päättää kumpi :D Pohjapinta-alaa on 110x50 ja hiekka Bilteman puhallushiekka. Kiinnostaa lähinnä aktiivisuus ja muutenkin käytös. Lisääntyykö akvaariossa helposti? Parvi vai muutama yksilö? Kertokaa kokemuksistanne näistä kavereista.
jage
Junior Member
Junior Member

Re: Punanoitamonni vai nokkamonni?

Viesti Kirjoittaja jage »

Meillä on 1 punanoitamonni.Viihtyy kuulemma yksin ja parvessa.Helppohoitoisia otuksia!Kunhan on vettä ja ruokaa niin pärjää hyvin [;)] .Ja lisääntyminenkin luultavasti helppoa.Nokkamonnista ei oo mitään kokemusta.
NennaH
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja NennaH »

Ovat ilmeisesti aika rauhallisia muita kaloja kohtaan? Punapäätetroja olis tulossa parvi.
ivy
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja ivy »

Viihtyykö punanoitamonni tosiaan yksinkin? Olen hommaamassa n. 100 L akvaariota johon tulee pääasiassa pieniä parvikaloja ja pohjalle muutama piikkisilmä, mahtuisko yksi punanoitamonni piikkisilmien joukkoon? :) Viehättäviä otuksia mutta en haluaisi pieneen kippoon ahtaa hirveän sankkaa joukkoa pohjalle. Yksi punanoitamonni olisi ihana, jos tosiaan viihtyy yksinkin.
jage
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja jage »

ivy kirjoitti:Viihtyykö punanoitamonni tosiaan yksinkin? Olen hommaamassa n. 100 L akvaariota johon tulee pääasiassa pieniä parvikaloja ja pohjalle muutama piikkisilmä, mahtuisko yksi punanoitamonni piikkisilmien joukkoon? :) Viehättäviä otuksia mutta en haluaisi pieneen kippoon ahtaa hirveän sankkaa joukkoa pohjalle. Yksi punanoitamonni olisi ihana, jos tosiaan viihtyy yksinkin.
Kyllä se meillä ainakin ihan onnellisena syö levää yksinkin. :) Ja joo tosi rauhallisia on!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”