Punanoitamonni vai nokkamonni?
Valvoja: Moderaattorit
Punanoitamonni vai nokkamonni?
Olen viehättynyt molempiin enkä osaa päättää kumpi
Pohjapinta-alaa on 110x50 ja hiekka Bilteman puhallushiekka. Kiinnostaa lähinnä aktiivisuus ja muutenkin käytös. Lisääntyykö akvaariossa helposti? Parvi vai muutama yksilö? Kertokaa kokemuksistanne näistä kavereista.

Re: Punanoitamonni vai nokkamonni?
Meillä on 1 punanoitamonni.Viihtyy kuulemma yksin ja parvessa.Helppohoitoisia otuksia!Kunhan on vettä ja ruokaa niin pärjää hyvin
.Ja lisääntyminenkin luultavasti helppoa.Nokkamonnista ei oo mitään kokemusta.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ovat ilmeisesti aika rauhallisia muita kaloja kohtaan? Punapäätetroja olis tulossa parvi.
Viihtyykö punanoitamonni tosiaan yksinkin? Olen hommaamassa n. 100 L akvaariota johon tulee pääasiassa pieniä parvikaloja ja pohjalle muutama piikkisilmä, mahtuisko yksi punanoitamonni piikkisilmien joukkoon?
Viehättäviä otuksia mutta en haluaisi pieneen kippoon ahtaa hirveän sankkaa joukkoa pohjalle. Yksi punanoitamonni olisi ihana, jos tosiaan viihtyy yksinkin.

Kyllä se meillä ainakin ihan onnellisena syö levää yksinkin.ivy kirjoitti:Viihtyykö punanoitamonni tosiaan yksinkin? Olen hommaamassa n. 100 L akvaariota johon tulee pääasiassa pieniä parvikaloja ja pohjalle muutama piikkisilmä, mahtuisko yksi punanoitamonni piikkisilmien joukkoon?Viehättäviä otuksia mutta en haluaisi pieneen kippoon ahtaa hirveän sankkaa joukkoa pohjalle. Yksi punanoitamonni olisi ihana, jos tosiaan viihtyy yksinkin.