^vastausta kaipailenNiinaa kirjoitti: Laitanko jo suodattimen tuonne vai vasta myöhemmin?
Kyllä ne kasvit tarvitsevat lannoitteita elääkseen.Niinaa kirjoitti:Ja vielä se asia että pitäskö nuille kasveille ostaa jtn lannoitetta kun tuntuu että ne vaan karsiutuu ja lehdet mätänee... Paljon on kasveja ostettu, mutta puolet kadonneet
Älä Nina hyvä häivy, sensijaan suosittelen käyttämään foorumimme ignore valintoja, se estää näppärästi näkemästä alkeellisempiakaan käytöstapoja tai liian matalan osamäärän omaavien yksilöiden surkeita räpellyksiä.Niinaa kirjoitti:Mm.. Akvaarion tulon aikaan (2-vuotta sitten) olinkin täällä foorumilla eri nimimerkillä. Silloin minut "haukuttiin" täältä pihalle ja kun ajattelin palata foorumille niin pahasti näyttää että niin tapahtuu taas. Taidan häipyä ennenkuin tulenkaan... Heippa!
Vaikea sanoa, mutta tuo selittää miksi useimmat tuntemani miljoonakalan kasvattajat käyttävät sellaista tiheästä verkosta olevaa poikashäkkiä missä on veden pinna tuntumassa kehykset joilla se pysyy muodossa. Olisivatko huomanneet että häkit ovat liian harvoja.Niinaa kirjoitti:Miljoonakalan kasvattajat huomio! Meillä kun oli ekat monninpoikaset jotka olivat kelluvassa poikasaltaassa niin ne mahtui sen reijistä tippumaan isoon akvaarioon! Huomattiin onneksi nopeasti ja loput saatiin pelastettua. Kysymys kuuluukin että mahtuuko vastasyntyneet miljoonakalan poikaset kelluvan poikasakvan rakojen läpi?
Harmillisesti hakutoimintoa näytetään käytettävän aika vähän, jolloin uusia keskusteluja avataan ja oikean tiedon löytäminen hakutoimintoa käyttämällä hankaloituu huomattavasti, kun esille pomppii ylimääräisiä keskusteluja.Koomikko kirjoitti:Ei täällä Aqua-Webissä saa olla liian herkkä. Pitää sietää vähän tylympiäkin kommemtteja. Älä Niinaa poistu vaan jää seuraksemme. Uudet keskustelijan ovat aina tervetullut lisä foorumille. Itseäni ainakin kiinnostaa kaikki miljoonakaloihin liittyvä kun itsellä on ollut paljon ongelmia niiden kanssa. Fiku on kuitenkin oikeassa siinä että hakua kannattaa myös käyttää ettei samoihin kysymyksiin tarvitse vasta montaa kertaa viikossa. Ei se kuitenkaan haittaa mitään vaikka esittää kysymyksen joka on käsitelty jo monta kertaa. Kuka näkee kysymyksen turhaksi voi jättää vastaamatta siihen.
Onkohan sukkahousujen kangas jo liian tiheää ettei päästä tarpeeksi vettä liikkumaan läpi?Niinaa kirjoitti:Ihmettelen itse samaa. Kohta täällä ei tule yhtään uusia viestejä tai keskusteluja kun kaikki vaan lukee vanhoja. Ja jos ei löydä haulla semmosta mitä pitäs ja alottaa uuden topicin niin käsketään vaan käyttämään hakua eikä voi vastata itse kysymykseen![]()
Mutta joo. Kävisikö vaikka ohut sukkahousu tuohon päälle?
Voi olla. Pitää eka katsoa että pääsevätkö tuosta läpi ja jos pääsevät niin miettiä sitten.livingdeath kirjoitti:Onkohan sukkahousujen kangas jo liian tiheää ettei päästä tarpeeksi vettä liikkumaan läpi?Niinaa kirjoitti:Ihmettelen itse samaa. Kohta täällä ei tule yhtään uusia viestejä tai keskusteluja kun kaikki vaan lukee vanhoja. Ja jos ei löydä haulla semmosta mitä pitäs ja alottaa uuden topicin niin käsketään vaan käyttämään hakua eikä voi vastata itse kysymykseen![]()
eBaysta voisi löytää "fishing net material" hakusanalla halvalla sopivaa materiaalia esim. http://www.ebay.com/bhp/fish-net-material
Hyttysverkoissa löytyy montaa erilaista, jonkin niistä lienee sopivaa.livingdeath kirjoitti:Onkohan sukkahousujen kangas jo liian tiheää ettei päästä tarpeeksi vettä liikkumaan läpi?Niinaa kirjoitti:Ihmettelen itse samaa. Kohta täällä ei tule yhtään uusia viestejä tai keskusteluja kun kaikki vaan lukee vanhoja. Ja jos ei löydä haulla semmosta mitä pitäs ja alottaa uuden topicin niin käsketään vaan käyttämään hakua eikä voi vastata itse kysymykseen![]()
eBaysta voisi löytää "fishing net material" hakusanalla halvalla sopivaa materiaalia esim. http://www.ebay.com/bhp/fish-net-material