![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Hei vaan, nyt saattoi käydä niin, että onnistuin poistamaan kirjanmerkkejä ja aqua-web-täbykin hävisin sen siliän tien. Ja koska se nyt vaan on niin, että poissa silmistä, poissa mielestä, niin ehkä unohdin, ehkä en koko foorumin. Tänään sitten mietin, että olispas kiva taas pitkästä aikaa lueskella vähän toisten altaista ja katsella kuvia, mistäs niitä katsoisikaan ja kas, mikä valaistuminen iski, kun tämänkin sivuston muistin
Altaalle kuuluu ihan hyvää, kaloja kovasti odottelen. Akvaariokala-kaupan lähetys Venezuelasta tuli reilu viikko sitten, joten ensi viikolla taitaa loppua karanteeniajat ja kaloja saamaan. Valitettavasti kirsikkatetroja ei tullutkaan, vaikka niitä oli tilattuna, joten hieman vielä mietin tuon kalaston kanssa. Ehkä hommaan nyt mitä on ja odottelen sitten, josko kirsikkoja tulisi myöhemmin. Olin jo niin vahvasti tuon kalaston miettinyt ja päättänyt, joten muuttamiseen ei ole kovasti intoa. Toisaalta, jos jättää kuitenkin sellaisen kirsikkojen mentävän aukon ja tutkiskelee odotellessaan, niin voihan sitä löytyä sitten jotain uusia yllättäjiäkin, ehkä jopa noita suppusuitakin
Minulla on vähän sellainen paha tapa, että kaiken pitäisi olla kerralla valmista (jota ei ehkä ihan usko, kun kalojen hankkimistakin olen viivyttänyt vuoden verran), mutta voi olla vallan tervettäkin, että ensin hommaa osan kaloista, katselee miltä näyttää ja mitä olisi allas vailla ja sitten yrittää löytää sellaista