Uutta kalastoa tulipyrstön kanssa?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
eki96
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Uutta kalastoa tulipyrstön kanssa?

Viesti Kirjoittaja eki96 »

Akvaarion koko 250l
ph 7
lämpötila 25-27
Joten haluaisin uutta kalastoa tonne. Olisko mitenkää mahdotonta laittaa ahvenparia ? Olen aina haaveillut että jonkin näköinen ahvenpari tulisi ja poikasia myös tulisi . En kuitenkaan halua mitään isoa parvea esim tetra yms.., kuiteskin oon myös miettinyt monnisia tai piikkisilmiä ? Kiitos jo valmiiksi :)
Lättss lätss !
aku80
Junior Member
Junior Member

Re: Uutta kalastoa tulipyrstön kanssa?

Viesti Kirjoittaja aku80 »

Luulen että ton kokosessa pytyssä toi tulipyrstö voi jahdata kalan kun kalan hengiltä.On meinaan sen verran reviiri tietoinen.
eki96
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja eki96 »

aku80 kirjoitti:Luulen että ton kokosessa pytyssä toi tulipyrstö voi jahdata kalan kun kalan hengiltä.On meinaan sen verran reviiri tietoinen.
heh niin minäkin luulin mutta ei ole jahdannut aijempia asukkeja, esim lehtikaloja tai palettikaloja. Ja se tulipystö on luonteeltaan todella "mukava" ja pirteä eikä ole agressiivinen.
Lättss lätss !
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

250l:n akvaarioon kasaa ihan mukavan kalaston riippuen ihan millasen veden mukaan lähtee sitä tekemään. Tulipyrstön ympärille ei kalastoa voi rakentaa mitenkään. Se vaatii reippaasti isomman akvaarion jo pelkästään kokonsa puolesta. Kirjatietojen 12cm on reippaasti alakanttiin. Suurin näkemäni akvaariossa kasvanut oli yli 20cm vonkale ja luonnossa kasvanevat vielä suuremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”