Olen paketoinut ja postittanut ostetut kasvit ja sitten sohvalla istuen tietysti tilannut vähän uusia.

Toivottavasti saavat myös värinsä takaisin.mirauria kirjoitti:Viuhkalehdet ei aivan niin vikkeliä ole olleet, mutta hyvää vauhti kehittävät kyllä nekin lisää mittaa itselleen.
Toivottavasti. Sain nyt ostettua lisää rautalannoitetta loppuneen tilalle, että eiköhän se tuosta vähitellen. Olen myös pohtinut ko. altaaseen valaisimen vaihtoa nykyaikaisempaan. Ostoslistalla vaan on kiireellisempiäkin hankintoja...Siltsu kirjoitti:Toivottavasti saavat myös värinsä takaisin.mirauria kirjoitti:Viuhkalehdet ei aivan niin vikkeliä ole olleet, mutta hyvää vauhti kehittävät kyllä nekin lisää mittaa itselleen.
Siltsu kirjoitti:Toivottavasti saavat myös värinsä takaisin.mirauria kirjoitti:Viuhkalehdet ei aivan niin vikkeliä ole olleet, mutta hyvää vauhti kehittävät kyllä nekin lisää mittaa itselleen.
Mulla meni ahven rakeet, simpukka pieninä paloina ja survari. Kaveri tosin syö aika salaa eikä ole samanlailla turbo syöjä kuin ahvenet tai pantterikiipijätSiltsu kirjoitti:Teräkala vaikuttaa rauhalliselta, uiskentelee paljon näkösällä, mutta en ole vielä nähnyt sen syövän. Olen tarjoillut arsenaalin kuivaruokia, mutta myös survaria, lohta ja katkarapuja. Mistä se tykkäis eniten? Ruokaa tarjoillessa se aktivoituu niinkuin muutkin, mutta tuntuu, että ui vaan yli eikä nappaa suuhun mitään. Toivottavasti saa edes kätköissä ruokarauhan...Hiukan kyllä huolestuttaa, täytyy viikonlopun aikana paneutua asiaan tarkemmin.
Ai niin, niitä simpukoita mun pitikin hakea... Josko sillä sitten saisi toisen kotiutumaan kunnolla. Yllättävän vähän teräkala ketään pelkää tai väistelee, ui ilman pyrähdyksiä ja paniikkia, joskaan ei tuolla sellaisia häiriköitä olekaan. Eikä tuleRyusuzaku kirjoitti:Mulla meni ahven rakeet, simpukka pieninä paloina ja survari. Kaveri tosin syö aika salaa eikä ole samanlailla turbo syöjä kuin ahvenet tai pantterikiipijätSiltsu kirjoitti:Teräkala vaikuttaa rauhalliselta, uiskentelee paljon näkösällä, mutta en ole vielä nähnyt sen syövän. Olen tarjoillut arsenaalin kuivaruokia, mutta myös survaria, lohta ja katkarapuja. Mistä se tykkäis eniten? Ruokaa tarjoillessa se aktivoituu niinkuin muutkin, mutta tuntuu, että ui vaan yli eikä nappaa suuhun mitään. Toivottavasti saa edes kätköissä ruokarauhan...Hiukan kyllä huolestuttaa, täytyy viikonlopun aikana paneutua asiaan tarkemmin.