Tässä paras kuva minkä sain: aijaa.com/8tu0Dy
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
MITÄ OVAT? OVATKO VAARALLISIA? MITEN SAAN POIS?
Valvoja: Moderaattorit
Oisko tuo yllä olevan linkin huppukotilo?apuakaivataan kirjoitti:Fisutar10: Hävisivät näkyviltä, kun kirjotin tänne tuon viestin..Liikkuvat samalla tavalla kuin kotilot, eli hitaasti.
Fisutar10 kirjoitti:Oisko tuo yllä olevan linkin huppukotilo?apuakaivataan kirjoitti:Fisutar10: Hävisivät näkyviltä, kun kirjotin tänne tuon viestin..Liikkuvat samalla tavalla kuin kotilot, eli hitaasti.
Enpä olisi huolissani:).
Akvaario on ollut minulla melkein vuoden, samat kasvit ovat siellä olleet yhtä kauan ja oliot ilmestyivät viimeyönä..Fisutar10 kirjoitti:Kasvien mukana salamatkustajina todennäköisesti. Akvassa on joukko pieneliöitä, joita tuskin voimme kontrolloida 100 %:sti ja usein tiedosta edes niitä.
Ruokin kalat kerran tai kaksi päivässä, siitä ei varmaan kannata vähentää..?pisarat2 kirjoitti:Huppukotilot eivät onneksi ole vaarallisia!
Eivät syö edes kasveja. Ruokintaa vähentämällä voi tietysti kantaa säädellä, joillekin kaloillekin maistuu.
Kyllä ne syö kasveja, tai ainakin mun altaassa olevat syö... Ei ne ihan täystuhoja ole, pieniä kun ovat ja kunhan lukumäärä pysyy kurissa, mutta kyllä ne kasveja rei'ittää. Mulla on epäilys että olisivat myös muutaman lumpeen lehden varren järsineet poikki...pisarat2 kirjoitti:Huppukotilot eivät onneksi ole vaarallisia!
Eivät syö edes kasveja. Ruokintaa vähentämällä voi tietysti kantaa säädellä, joillekin kaloillekin maistuu.
apuakaivataan kirjoitti:Ruokin kalat kerran tai kaksi päivässä, siitä ei varmaan kannata vähentää..?pisarat2 kirjoitti:Huppukotilot eivät onneksi ole vaarallisia!