Eli mistähän kaupasta voisi ostaa merivesiakvaarion pituutta 160-180cm kaapistolla ja jossa lamput saisi kiinni, niin ettei tarvitsisi kattoon laittaa? Voi olla myös ulkomainen nettikauppa, jos on luotettava. Mieluummin edullisesti.

Kiitos!
Valvoja: Moderaattorit
Käytetty toki laskee hintaa, ulkomailta tilaaminen ei niinkään enää. Skenaariona vaikka 160x60x60cm allas:jude kirjoitti:Eikö selviä alle 3000e, jos hommaa tavaraa ulkomailta halvemmalla tai käytettynä? Valaistukseksi kelpaa mulle t5-loisteputket tai monimetalliset hqi. Elävät tietysti maksaa, mutta jos ostais aluksi vähemmän koralleja.
Täällä Porin Akvaariokeskuksen 120x60x60cm allas 12mm low-iron lasista. Hinta-laatu mielestäni kohdallaan.sHelfish kirjoitti:Millaisia kokemuksia teillä on Porin Akvaariokeskuksen tuotteista ja palvelusta?
Olen tässä myös itse perustamassa ensimmäistä riutta-akvaariota ja nyt pähkäilen kovin, mistä tilata se itse akvaario?
Lasisuoran altaat jättäisin tästä yleistyksestä pois kyllä...Dirtbag kirjoitti:Kotimaiset valmistajat eivät pärjää laadullisesti ns. tehtaassa tehdyille. Tarkoitan nyt siis mm. silikoonauksen jälkeä ja lasien hiontaa.
Omassa kiulussa ainakin on kaikki reunat hiottu. Aikaisemmin hiominen ilmeisesti ei ollut niin varma asia.Sharkyone kirjoitti:Lasisuoran altaat jättäisin tästä yleistyksestä pois kyllä...Dirtbag kirjoitti:Kotimaiset valmistajat eivät pärjää laadullisesti ns. tehtaassa tehdyille. Tarkoitan nyt siis mm. silikoonauksen jälkeä ja lasien hiontaa.![]()
Porissa ei taideta hioa lainkaan?