![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Turun kaupoista ei tahdo löytyä noita tegeran hanskoja tai muitakaan vahvoja ja pitkiä hanskoja. Agrissa ei ollut muita kuin noita ohkaisia.monniomistaja kirjoitti:Itse käytän hanskoja koska levät aiheuttaa ihottumia käsivarsiin. Muoviset kertakäyttökäsineet en suosittele, ne menee helposti rikki ja päästää vettä sisään. Käytän eläinlääkärien käyttämiä pitkävartisia viinylikäsineitä jotka ulottuvat olkapäähän.
Valmistaja Tegera.
Hanskoja käytetään, ettei akvaristin käsistä irtoaisi likaa, rasvaa yms. haitallisia aineita akvaarion veteen.Koomikko kirjoitti:Miksi käyttää hanskoja? Jos kädet kastuu ne voi kuivata pyyhkeeseen.
Siitä vaan purkki pystyyn. Simppelimpää sen hoitaminen ja ylläpito on ku makeavetisen. Tosin käteistä kyllä palaa perustamisessa jokunen euro enemmän.Koomikko kirjoitti:Unohtui taas tuo merivesipuoli kokonaan. Siitä kun ei itse ymmärrä mitään niin se unohtuu aina. Suolakippo on vähän sellainen kaukainen unelma minkä joskus haluaisi.
Ehkä sitten joskus kun saa työpaikan jostain. Ei kenelläkään olisi töitä tarjollaTeemu Salonen kirjoitti:Siitä vaan purkki pystyyn. Simppelimpää sen hoitaminen ja ylläpito on ku makeavetisen. Tosin käteistä kyllä palaa perustamisessa jokunen euro enemmän.Koomikko kirjoitti:Unohtui taas tuo merivesipuoli kokonaan. Siitä kun ei itse ymmärrä mitään niin se unohtuu aina. Suolakippo on vähän sellainen kaukainen unelma minkä joskus haluaisi.