No niin, kun noinkin isoja muutoksia olet tekemässä, ehdit hyvin tutkiskella kalavaihtoehtoja aivan rauhassa.

Kuulostaa nimittäin hyviltä nuo suunnitelmasi hiekan ja kasvien lisäämisen suhteen! Mitä kaloja sulta nyt löytyy sieltä akvaariostasi?
Pandamonniset ovat totta tosiaan herttaisia, mutta itse en niitä hankkisi vielä tuon kokoiseen akvaarioon. Monniset kun tykkäävät lajitoveriensa seurasta, ja noissa litroissa ei vielä kovin kummoista parvea pandoja pidetä. Teoriassa kai juuri ja juuri menisi, mutta kyllä tuosta mun mielestäni rakentuisi ennemmin kiva asumus vaikka niiden rihmakalojen ympärille. Jos olisi mun purkkini kyseessä, lähtisin luultavasti etenemään korurihmakaloista ja joistakin pienistä rasboroista. Noiden kavereiksi menisi ne piikkisilmätkin.
Mutta tosiaan, teepä suunnittelemasi sisustukselliset muutokset, selaile tämän alueen muita keskusteluita saman kokoluokan altaista ja tutkiskele niissä mainittuja lajeja. Näihin pikkualtaisiinkin on mahdollista kehitellä vaikka mitä (muutakin jopa kuin ne rihmakalat

), paljon löytyy jo käyttökelpoisia ideoita noista aiemmista ketjuista!