Keisaritetran luonne?
Valvoja: Moderaattorit
Keisaritetran luonne?
Kovasti kiinnostaisi hankkia keisaritetra porukka, mut tosi vähän löytyy tietoa niiden luonteesta. Pari kirjoitusta oli ja aikas terrorisoivilta vaikuttivat muita kohtaan. Voisiko joku, jolla parvi uiskentelee altaassaan valaista hieman heidän sielun elämäänsä? Meneekö yhteen neoneitten ja ruusutetrojen kanssa?
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Keisaritetran luonne?
Mulla on noita keisareita. No enimmäkseen keskittyy oman lajinsa kanssa nahistelemaan mutta kyllä koiraat noita muita kaloja hätyyttelee pois reviiriltään, juuri siksi ei kannata olla kuin yksi koiras 100 litraa kohden. Kaipa menisi noittan kanssa, korjatkaa viisaammat jos on väärää tietoa. Tuolta vähän lisää:
http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php? ... a#p7164288
http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php? ... a#p7164288
530l ja 30l nano
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Keisaritetran luonne?
Mulla on ollut useampikin keisaritetrauros 240litrasessa n.10kpl. Se oli hiukan liikaa vaikka piiloja ja kasveja oli paljon.
Osa kaloista oli omaa kasvatusta ja siksi uroksiakin niin paljon. Nyt luovuin viidestä uroksesta ja keisareita on nyt 5 urosta ja 12 naarasta. Hyvin tulevat toimeen, ku nyt uroksilla laajemmat "reviirit". Hiukan on rauhottunut ilmapiiri vaikkei aikaisemminkaan mitään varsinaista ongelmaa ollut. Kaloina ovat näyttäviä ja mielenkiintoisia mun mielestä. Ehkä voisin laittaa suosikkiteroihin tämän lajin. En osaa kertoa miten tulevat toimeen ruusutetrojen ja neoneitten kanssa. Harmi vain etteivät ole varsinaisesti mikään parvikala todellakaan, vaan kaikki haahuilee missä milloinkin..
Osa kaloista oli omaa kasvatusta ja siksi uroksiakin niin paljon. Nyt luovuin viidestä uroksesta ja keisareita on nyt 5 urosta ja 12 naarasta. Hyvin tulevat toimeen, ku nyt uroksilla laajemmat "reviirit". Hiukan on rauhottunut ilmapiiri vaikkei aikaisemminkaan mitään varsinaista ongelmaa ollut. Kaloina ovat näyttäviä ja mielenkiintoisia mun mielestä. Ehkä voisin laittaa suosikkiteroihin tämän lajin. En osaa kertoa miten tulevat toimeen ruusutetrojen ja neoneitten kanssa. Harmi vain etteivät ole varsinaisesti mikään parvikala todellakaan, vaan kaikki haahuilee missä milloinkin..