Nyt on ostettu 100litrainen akvaario ja mietin voisiko siihen laittaa tälläisen kalaston:
5kpl Mustatetra (tulisi vanhasta 80l )
20kpl Neontetra
6kpl Täplämonninen
1kpl Parttis
Sopisiko yhteen vai tuleeko jo liika kaloja?
Kiitän etukäteen!
Kalastoa 100l akvaan!
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kalastoa 100l akvaan!
Vai mahtuisko viel jotain kalalajia?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
Mä en laittas tuohon enää mitään lisää tai sit etsisin mustatetroille uuden isomman parven. Harmonisempi kokonaisuus jos porukkaa ei paljon eri kalalajeja..
Meinasin eka kirjottaa et ota itse enemmän mustatetroja mutta tuo purkki niin pieni ja mustatetrat aikuisina isoja tetroja.
Meinasin eka kirjottaa et ota itse enemmän mustatetroja mutta tuo purkki niin pieni ja mustatetrat aikuisina isoja tetroja.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Vaikka nimimerkin perusteella tykkäätkin maatiaispartamonnista, ehdottaisin silti ei partista ja täplämonnisten tilalle pienempiä monnisia, joko kolme senttisiä nuoli-, kääpiö- tai pikkumonnisia tai viisi senttisiä monnisia. Partis ja täplis kasvaa molemmat isoiksi, että jos ne voi hyvin.
Musta- ja neontetrat on mielestäni ok, neontetroja määrä jees.
Musta- ja neontetrat on mielestäni ok, neontetroja määrä jees.
No Big Blue but two mini blues: Brazil 160L 120cm and Burma 130L 80cm.
It's a victory to the heart everytime the music starts so please don't kill the machine.
(Neil Young)
It's a victory to the heart everytime the music starts so please don't kill the machine.
(Neil Young)
Kiitos vastauksisa
, mutta sitä vielä kysyisin mahtuisiko lippukirjoahven pariskunta tonne, jos jätetään täpälämonniset pois laskuista?