NinZe kirjoitti:Eli mikä kasvi on mielestänne paras/helpoin/kaunein.... eli lyhyesti suosikkinne akvaariokasveista. Ja sit mikä kasvi ei koskaan enään löydy teidän akvaariostanne? Miksi?
Mulla ehdotomaks suosikiks on päässy Jättivesitähdikki. Aluks epäilytti et saanko sitä kasvamaan, mut sain ja ne on niin isoja ja upeita. ja pikku tähdikeitä tulee tasaseen tahtiin.
Kasvi joka ei koskaan löydy enään mun altaasta on varmaan karvalehti...
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
koskaan ei oo menestyny mun altaassa, ja jatkuvasti on allas täynnä niit "irtokarvoja".. muutenkaan ei mielyttäny ulkonäöllisesti mun silmää..

Ihaninta kasvia en osaa sanoa, oikeastaan kaikki mun akvaariostani löytyvät kasvit on sellasia (vallisneria, vedensuosikki, vesitähdikit, jaavansaniaiset yms.)
mutta tällä hetkellä tykkään eniten akvaarioissani punamelalehdistä, vesimiekoista ja upeasta punaisesta tiikerilumpeesta, jossa on tälläkin hetkellä monta uutta taimea kasvamassa.
Kamalimmat ovat olleet aina ja varmaan tulevatkin olemaan keihäslehdet, aluksi ne kyllä ovat todella hienoja, mutta vanhetessaan vanhoihin lehtiin tulee rumaa levää.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)