Meillä mies ei akvaarioista ymmärrä juur mitään, mut tukee mun harrastusta täysin...

Valvoja: Moderaattorit
No näinpä.VesiEläin kirjoitti:Yhteinen harrastus täälläkin, kukaan ei ole sanomassa "ei" ja siitäkös soppa on syntynyt.
Heheee:). Kielto = realismia?Ruma mies kirjoitti:Hyväksyy sen ja pesee joskus kansilasit, kun olen vaihtamassa vettä. Kieltää hankkimasta uusia akvaarioita, mikä on erinomainen asia.
Voi kunpa meilläkin nauttisi edes näkymistä, mutta kun ei niin ei! Se ei vilkaisekaan akvaariota, ei IKINÄ, sitä ei vaan pätkääkään kiinnosta. Ikinä en pyydä siltä apua esim. vedenvaihtoon, koska en haluu että se pääsee ikinä naputtamaan mun harrastuksesta... ja silti se naputtaa. Että mitä tuollainenkin nyt piti hankkia. Tuntuu, että joudun jotenkin koko ajan alitajuntaisesti mielessäni pyytelemään anteeksi sitä, että meillä on kaksi akvaariota. Vaikka niistä ei ole hänelle mitään vaivaa ja akvaariot ovat oikeasti hyvässä kunnossa ja todella upeita!Pappis kirjoitti:Nauttii näkymistä, kun minä hoidan & siivoan sen.