Tahtoo uuden läppärin, tän näyttö vilkkuu koko ajan valkosena!
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Vle1ko kirjoitti:Minä olen väännellyt vain omaa nimeäni, Ville-Veikko-> Velenko -> Vlenko -> Vle1ko
Evena? ._. Eevan? ._.avene kirjoitti:Onse kumma, kun päivällä väsyttää ja yöllä ei sitten millään, unirytmin korjaus olisi kohtapuolin aloitettava,
ei sitä amiskassa viiti enää pommiin nukkua
Typerä kysymys heräsi tässä datistellessa, mistä teidän nimimerkit juontaa juurensa?
Oma tulee nimeni anagrammista.
JuuhVle1ko kirjoitti:Jaha, Jejokassa piilee selkeästi joku pieni Sherlock Holmesin alku
Kaikkihan mut tuntee/tietääjejoka kirjoitti:
Voisin jopa veikata kalakissan oikeaa nimeä
Tässä sulle klo 1.11:den uutispläjäys: Strutsit ei työnnä päätään hiekkaan kun ne pelästyy, vaan koska ne etsii niin vettä.jejoka kirjoitti:JuuhVle1ko kirjoitti:Jaha, Jejokassa piilee selkeästi joku pieni Sherlock Holmesin alku![]()
![]()
Muistan kaiken muiden mielestä tarpeettoman asian, mutta omasta mielestäni tärkeän. Varmaan sen takia tuo opiskelu ei oikeen toiminutkaanTosin silloin kun haluaisin muistaa jotain tärkeetä niin se ei sitten onnistukaan (pitääkin äkkiä kirjottaa tänään saadut hoitohepan ohjeet ylös ja saman tien).
Sun olis melkein syytä vaihtaa nimimerkki Jejoka Nasaretilaiseksi.jejoka kirjoitti:Joo, musta tulee se joka keksii polttoaineen joka ei kuluta luonnonvaroja tai aiheuta tuhoa ympäristölle ja saan kaikki sodat ja riidat pois ihmisistä.
Oivallan myös kuinka ihmiset saadaan kohtelemaan eläimiä kunnollisesti ja parannan kaikki sairaudet niin ettei kukaan enää ikinä sairastu tai kuole.
Siinähän on mulle elämän tehtävä
Kalakissa;en mäei oo tainnu tulla tehtyy sun kaa ees mitää kauppoja (paitsi, jos mun muistini taas petti mut)
Mage; joo kyl mä ton tiesin![]()
![]()
I'm the greatest God in the world
Noni, tämä... TÄTIjejoka kirjoitti:Joo, musta tulee se joka keksii polttoaineen joka ei kuluta luonnonvaroja tai aiheuta tuhoa ympäristölle ja saan kaikki sodat ja riidat pois ihmisistä.
Oivallan myös kuinka ihmiset saadaan kohtelemaan eläimiä kunnollisesti ja parannan kaikki sairaudet niin ettei kukaan enää ikinä sairastu tai kuole.
Siinähän on mulle elämän tehtävä
Kalakissa;en mäei oo tainnu tulla tehtyy sun kaa ees mitää kauppoja (paitsi, jos mun muistini taas petti mut)
Mage; joo kyl mä ton tiesin![]()
![]()
I'm the greatest God in the world
No, mitäs tuossa korjailin SUN OT-superyhdyssanoja, ei sen kummempaa...avene kirjoitti:Mitenkäs tämä yö lähtenyt käyntiin?
Ai *****, nyt vasta muistinkin, miten noi yhdyssanat tehtiin (äikännumerosta ei sitten kysymystäkään!)...MA7xGE kirjoitti:No, mitäs tuossa korjailin SUN OT-superyhdyssanoja, ei sen kummempaa...avene kirjoitti:Mitenkäs tämä yö lähtenyt käyntiin?
Ikinä kuullutkaan koko Kurskista.avene kirjoitti:Ai *****, nyt vasta muistinkin, miten noi yhdyssanat tehtiin (äikännumerosta ei sitten kysymystäkään!)...MA7xGE kirjoitti:No, mitäs tuossa korjailin SUN OT-superyhdyssanoja, ei sen kummempaa...avene kirjoitti:Mitenkäs tämä yö lähtenyt käyntiin?mietinkin
jossain välissä, että mikä se muistisääntö oli, mut eikös se oo se et jos n-kirjain ei mee ni sillon on yhdyssana?
Toi Kurskin taistelu käytiin 4.7.-22.7.1943 wwII itärintamalla.