Pullahiiri: No voi höh
Nestemäisellä artemialla oon täällä ruokkinut, ja ainakin vielä populaa riittää, joitain kuolleitakin oon bongannut. 54L nyt oleilevat ja ajattelin viikonloppuna uskaltautua vettä vaihtamaan vähäsen. Montas kertaa päivässä ootte antanut tuota nestemäistä artemiaa? Poikaset on nyt viikon ikäisiä, milloin tuota kuorittua artemiaa voisi alkaa yrittää antamaan?
Se pirun pikkuplaty on edelleen siellä eikä niin kovin pieni ole enää, tosin sen kokoinen kuitenkin, ettei pikkutaistot taida mahtua suusta alas. Kovasti oon koittanut metsästää, muta se peijakas tietää sen ja lymyilee piilossa suodattimen takana

Aikamoinen platy siitä kyllä tulee jos meinaa 29asteessa ja turveuutteessa kasvaa
Jimi tekee kuplapesää jatkuvalla syötöllä, tekisi mieli koittaa mitä sen ja Kallen (ekan poikueen sinipunamultcolor) poikasista tulis, mutta missäs mä ne kasvattaisin

Tosiaan tarttisin tuolle Thaimaan tulokillekin oman akvan, mutta vasta muuton jälkeen. Kai se sen aikaa pärjäilee tuolla seuralassa lehtisten ja tetrojen kanssa?