Nollan euron luokkaa tätä nykyä. Ei oo vähään aikaan tullut mitään hommattua. Nyt luultavasti myyn nuo pienemmät kunhan jakselen ja keskityn "isompaan" Seuraava hieman suurempi hankinta onkin sitten varmaankin uusi suodatin mallia ulko..
Riippuu ihan kuukaudesta. Nykysellään ei tule enää juurikaan mitään isoja hankintoja tehtyä, niin sanotaan 0 - 50 € + sähkö, vesimaksu on kiinteä. Viimeaikoina olen enimmäkseen myynyt ja vaihtanut tavaraa ja olenkin tässä kuussa 26 € plussalla. (persnettoa tulee kyllä sinällään, kun tavarat on maksaneet uutena enemmän aikoinaan, mutta sellaista se on elämä.)
Tosiaan riippuen kuusta, rahanmeno vaihtelee täälläkin. Keskimäärin taitaa olla kuukauden kulut kaikkineen 50 - 60€ väliltä, mutta jos johonkin kuuhun sattuu laitehankintoja, niin sitten kyllä summa on usein satasien luokkaa. Tässä kuussa meni n.400€ hiilarivirityksiin, mutta kyllä se oli rahanarvoinen viritys.
sama
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Yksi neontetra oli pari päivää sitten Nematol-kuurilla suolistoloisten vuoksi. Voi sitä riemua, kun kala pääsi taas lajitoveriensa seuraan kahden päivän eristyksen jälkeen.
sama
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Käärmekala ja muut sai edellisessä 375l altaassa tremazol lääkityksen kun Käärmekalalla oli pieniä ihomatoja. Onneks ei oo tarvinnu lääkitä pitkiin aikoihin kaloja.
Ottaako jokin päähän ? Mulla on nyt molemmat siniravut jääny mun kalliiseen lohikäärmekoristeeseen loukkuun ja pitäis keksii miten saada ne ulos silleen että kummallekkaan osapuolelle ei käy huonosti ja lohikäärmekoriste jäis ehjäks.
En ole, oon juonu niin paljon maitoa, välillä oikeen kovaakin kohlannu itteni mutta mustelmilla menty.
Onko jotain mitä tahtoisit tehdä mutta aika/raha ei riitä ?
Mää tahtoisin meriakvaarion mutta raha ei nyt riitä tähän väliin, aikaa kyllä olisi rakennella sun muuta .
Noh, mullahan ei ole kaloja, vaan sammakoita, mutta vastaan silti.
Elikkä nää suorastaan sekoaa kastemadoista! Siis ihan sellasista elävistä, just mullasta kaivetuista.
Mun kalojen herkku ruokaa on: yllätys, yllätys, rapuruoka nimeltään Aquael acti crustabs ,
tää on oikeesti tarkoitettu sukaravuille ja muille ravuille, mutta meillä kalat (neontetrat, monniset, maatiaispartamonni, otot) tykkää tästä ihan himona, melkein enemmän kuin mun kirsikkasukaravut:)
Sama.
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:) Blogini