puoliso aw:n kautta?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

KaOl
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

puoliso aw:n kautta?

Viesti Kirjoittaja KaOl »

Mua rupes kiinnostaan puoliromantikkona onko kukaan löytänyt tyttö-/poikaystävää tai puolisoa aw:n kautta? :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Re: puoliso aw:n kautta?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Ainakin albiinopartamonnini sai laadukkaan poikaystävän ja toivottavasti pian on luvassa jälkikasvua :mrgreen: . Ehkäpä kannattaisi liittyä johonkin akvaariokerhoon ja mennä livetapaamisiin :D . Tietysti, jos tekee esim. kalakauppoja, voisi antaa miehille -50% alennuksen.... Ei taida olla täällä seuranhakupalstaa akvaarion kokoluokittain ja -tyypittäin - ainakaan vielä :D .

Kaksin aina kaunihimpi - uusi poikaystävä taustalla väijymässä :mrgreen:
http://luontokuvat.eu/kuvat/displayimag ... play_media
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
KaOl
Member
Member

Viesti Kirjoittaja KaOl »

:D Toi kalahomma oli hyvä! :D

Eiku mä oon onnellisesti naimisissa :) Tuli vain mieleen kun oon tämmönen puoliromantikko, ja näin yhden ilmoituksen (kenenkäköhän se nyt oli) et ostetaan apua laittaan laitteet kuntoon tms, et olis ainakin sama harrastus kun tätä kautta jäis joku tyyppi haaviin! :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

KaOl kirjoitti::D Toi kalahomma oli hyvä! :D

Eiku mä oon onnellisesti naimisissa :) Tuli vain mieleen kun oon tämmönen puoliromantikko, ja näin yhden ilmoituksen (kenenkäköhän se nyt oli) et ostetaan apua laittaan laitteet kuntoon tms, et olis ainakin sama harrastus kun tätä kautta jäis joku tyyppi haaviin! :)
Hehee:). Ei hullumpi ajatus sinäänsä:). :) Jos vielä akvaarioiden kalakanta synkkaisi, niin perhe olisi valmiina koossa :D .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Gemini
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Gemini »

Kieltämättä teki sinkkuaikoina mieli laittaa tänne jonkulainen ilmotus ;D "Etsitään kaksilahkeista, joka vähintään ymmärtää akvaarioharrastuksen ja mielellään myös osallistuu siihen!" En sitten kehdannut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”