Lehtikalan sukupuoli (kuvia)
Valvoja: Moderaattorit
Lehtikalan sukupuoli (kuvia)
Osaako kukaan sanoa näiden kuvien perusteella kumpaa sukupuolta tämä kala on?
- Liitteet
-
- P1010779 (600x494).jpg (196.67 KiB) Katsottu 1971 kertaa
-
- P1010780 (600x450).jpg (217.63 KiB) Katsottu 1971 kertaa
-
- P1010778 (600x450).jpg (176.06 KiB) Katsottu 1971 kertaa
Re: Lehtikalan sukupuoli (kuvia)
Olen silti toista mieltä.arish3000 kirjoitti:Naaras 100% uroksella pitäis olla isompi otsa.. esim
http://aijaa.com/002399637153
Onko tuo minkä kokoinen?
Jos on isokin niin silloin veikkaisin olevan naaras.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
Joka tapauksessa kyseessä on sairas ja huonokuntoinen yksilö. Patti anuksessa ja typistyneet evät kertovat karua kieltään.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: 850l,460l,2koiraa ja kissa
- Sukupuoli: Nainen
Patti anuksessa? Tarkoitat vissii toi ekassa kuvassa? Se on kutuputki 
Sairaalta se ei kyllä näytä,mutta huonokunto hiukan kyllä,jos eväät ja pyrstöt katottuna hiukan revitty. Tuli tappelusta tai sitten joku on nyppinny..

Sairaalta se ei kyllä näytä,mutta huonokunto hiukan kyllä,jos eväät ja pyrstöt katottuna hiukan revitty. Tuli tappelusta tai sitten joku on nyppinny..
kirahvi1 kirjoitti:Joka tapauksessa kyseessä on sairas ja huonokuntoinen yksilö. Patti anuksessa ja typistyneet evät kertovat karua kieltään.
It's a bitch. Jos olis poika niin kutuputki olis selvästi terävämpi, samoin pää eri mallinen.
Minä jaksan inttää. Pään muodosta päätellen se on poika ja kutuputki ei ole mielestäni tuollainen. Sairas mikä sairas. Kutuputki ei ole edes normaalisti näkyvillä, miksi se tässä olisi?
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: 850l,460l,2koiraa ja kissa
nanna85 kirjoitti:Osaako kukaan sanoa näiden kuvien perusteella kumpaa sukupuolta tämä kala on?
Etsi sille kavereita jos toi munii niin se on tyttö,jos ei se on poika minä edelleen sanoisin,että se on tyttö omassa altaassani löytyy reilu 30lehtikalaa vajaa 900l akvassa:) Pystyn pitää niitä parvessa vaikka yleensä ei tule toimeen parvessa. Minulla on aina ollut lehtikaloja siitä lähtien kun aloitin harrastaa harrastukseni elikkä kohta ei ole missään vaiheessa,joka jäi lehtikaloja vailla:) Elikkä sanoin jo mielipiteni sekä osa ovat sitä mieltä,et se on tyttö itse päätät

Olisko kärsinyt muutosta. Tuota pattia itsekkin mietin. Kala on kuitenkin ihan virkeä ja syö hyvin jne...
No tuota, miten sitä kannattaisi lääkitä jos on sairas/huonokuntoinen? Tai mitä tehdä?kirahvi1 kirjoitti:Joka tapauksessa kyseessä on sairas ja huonokuntoinen yksilö. Patti anuksessa ja typistyneet evät kertovat karua kieltään.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Mikä ongelma naaraslehtikalallasi on?
Se on pituudeltaan n. 6 cm eikä paljoa korkeuskaan eroa. Hieman hankalaa mitatapaul kirjoitti:Onko tuo minkä kokoinen?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Naaraaksi veikkaan minäkin. Uroksella kapeampi kutuputki. Koiraalla on myös ahvenille tyypillinen kyhmy otsassa. Täällä myös juttu http://koti.mbnet.fi/ap85/lehtis.htm
80l,110 l ja 430 l,