Debugger kirjoitti:Sen haluaisin tietää missä sähkömiehet tekevät modauksia maadoittamattomiin töpseleihin, sähköturvallisuuskeskus saattaisi myös olla kiinnostunut?
Omissa kodeissaan

Oli kerran eräs vanha jouluvalo, jossa leveä pötikkä... Jouluaatto tuli ja talon emäntä tietenkin aatto aamuna heräsi moosestamaan jouluvalojen sopimattomuutta. Siitä siivu pois ja töpseli seinään..
Tukes ei välitä yksityisen kuluttajan tekemistä modauksista, sen sijaan vakuutusyhtiöt saattavat välittää jotain tapahtuessa...
Nythän on kuitenkin niin, että muksut pysyy virityksistään visusti poissa. Vaatii oikeesti tietämystä, mitä on tekemässä. Naurattaahan se, että "tein sellaisen viritelmän ja sit sieltä tuli iso lieska" juu, mut jos iso lieska tappaa tekijänsä, niin isii ja äitii ei enää naurata!
Se töpseli on nimenomaan sellainen, ettei sovi, jotta sitä ei työnnetä vääriin reikiin... Se mikä sopii modaamatta, on ok.
Kuunnelkaa debuggeria.. siellä tuli sitä asiaa!
Jos teidän isit ja vaarit tekee jotain kotisähkärin yritelmiä, niin ne tekee väärin.. Aikuisetkaan ei oo fiksuja ja tietämättömyys tekee niistä vielä fiksumpia ja osaavampia!
Kun noita akvaariojuttuja teette, niin muistakaa, että ne on oltava turvallisia myös kosteassa käytössä, vaikka kuinka olisi kansilasit päällä.
Ei ole oikotietä onneen!
Nyt lopetan omalta osaltani moralisoinnin. Täysin en tunne tuota sähköistä maailmaa, mutta niin monet kerrat oon itse kuullut tuota moralisointia itse, että jaksan tuota jatkaa eteenpäin.
Mun mies on aika suuressa sähköalan yrityksessä töissä, ja se mitä kaikkea lupia ym. niillä pitää olla, jotta saavat hommiaan tehdä, pistää pään pyörälle asiaan vihkiytymättömälle... Se minusta kertoo jo asian vakavuuden ja sen, että jos ei tulen, niin ei myöskään sähkön kanssa leikitä!
Kiitos!