Valvoja: Moderaattorit
Juu, ihanaa ku akva on vihdoin täällä!fazerina82 kirjoitti:Jippii, eli sait altaan (ehjänä) kotiin vaikka....
Pääasia että allas kotona ja kaikki hyvin
Hähää, odotan jo et pääsis sinne katsoo kun Emppu-elmeri juhlii uudessa kodissa.
Kiitoksia. (: Vähän on huono kuvanlaatu ja ei mahtunut koko akva kuvaan niin tosta keskeltä akvaa vaan nappasin kuvan. Tuo vaaleenvihreä kasvi tossa on konnanputkea, mun mielestä ihanan pirtsakan vihreää ja näyttää hyvältä juurakon vieressä. Kovasti odottelen että kasvaa tosta lisää, että saan uusia alkuja siitä lisää tonne akvaan. (:rantamonni kirjoitti:^kivalta näyttä, mukava tikru ! Mikä kasvi toi krassin näköinen on, hiano!
Mulle iski nyt sama tila ton 250L altaan kanssa kun toi yli 500L allas on niin mahtavan näköinen ja toteutettu kerralla juuri sellaiseksi kun halusin ja nyt toi pienempi allas näyttää jotenkin tosi säälittävältä sen rinnalla.fazerina82 kirjoitti:Mulla iskenyt jonkinlainen lääh puuh-tila ja akvat kamalan näköisiä. Odottelen että saisin hankittua kivoja kantoja ym että saisin sen näköiseksi kun kuvittelen altaat, nyt yhtä soppaa joka ei missään nimessä miellytä silmää.
Se huonompi on myynnissä! Ainakin myyjä puhu puhelimessa siitä kokoajan ku olin sielä viimeks.PSalo kirjoitti:Useampi sukarapu kantelee munia. En tiedä harittaako mun silmät, mut voiko poikasten muka nähdä liikkuvan jo... Kiitos NorQ hauskoista rapusista
Sattuiko jonkun muun seutulaisen silmään paikallislehdestä lemmikkieläinkaupan myynti-ilmoitus? Kumpikohan Salon keskustan liikkeistä on lopettamassa/vaihtamassa omistajaa? Toivottavasti ei parempi.
Älkääs nyt, olen saanut monnisia ostettua sieltä ei niin hyvästä kaupasta nimellä "leopardimonninen" 3,90€/kpl ja oikeasti olleet nokimonnisia. Kuin myös "pistemonninen" 3,90€/kpl joka ihana upea hohtomonninen. Sieltä löytää välillä jännillä nimillä ihania kalasia.eeroq kirjoitti:Se huonompi on myynnissä! Ainakin myyjä puhu puhelimessa siitä kokoajan ku olin sielä viimeks.PSalo kirjoitti:Useampi sukarapu kantelee munia. En tiedä harittaako mun silmät, mut voiko poikasten muka nähdä liikkuvan jo... Kiitos NorQ hauskoista rapusista
Sattuiko jonkun muun seutulaisen silmään paikallislehdestä lemmikkieläinkaupan myynti-ilmoitus? Kumpikohan Salon keskustan liikkeistä on lopettamassa/vaihtamassa omistajaa? Toivottavasti ei parempi.Onneks ei oo se parempi. Ja tarkotetaan luultavasti paremmalla samaa liikettä!
Ai sä onnistuis saamaan muutamia rapumameja, onnea tulevalle perheenlisäykselle! <3PSalo kirjoitti:Useampi sukarapu kantelee munia. En tiedä harittaako mun silmät, mut voiko poikasten muka nähdä liikkuvan jo... Kiitos NorQ hauskoista rapusista
Sattuiko jonkun muun seutulaisen silmään paikallislehdestä lemmikkieläinkaupan myynti-ilmoitus? Kumpikohan Salon keskustan liikkeistä on lopettamassa/vaihtamassa omistajaa? Toivottavasti ei parempi.
Katotaan ilmestyykö jälkikasvua ja säilyykö hengissä. Rapuset, kun ovat samassa altaassa kalojen kanssa. Tosin rouva rapuset olivat muutaman päivän täysin näkymättömissä sammalpuskassa ja ilmestyivät ilman muniaan touhuamaan. Elän toivossa, että jokunen selviäisi isoksikin. Jos jotain ilmaantuu ja saan jonkin järkevän kuvan napattua, niin kokeillaan pistää näkyviin.NorQ kirjoitti:Ai sä onnistuis saamaan muutamia rapumameja, onnea tulevalle perheenlisäykselle! <3PSalo kirjoitti:Useampi sukarapu kantelee munia. En tiedä harittaako mun silmät, mut voiko poikasten muka nähdä liikkuvan jo... Kiitos NorQ hauskoista rapusista
Ei sulla silmät harita, välillä noi rapuset vaan liikuttelee niitä munia siellä, joten kyllä siellä aina jotain liikettä näkyy, meillä ainakin.
Toivottavasti ravut kelpasivat ja tuovat uutta vilskettä akvaan. (: Olis mukava joskus nähdä kuvia, että millasta jälkikasvua heiltä tulee ja missä asustelevat nyt.