Vähänkö olis hienoNallurainen kirjoitti:1000 pientä vihreää?

Valvoja: Moderaattorit
Vähänkö olis hienoNallurainen kirjoitti:1000 pientä vihreää?
Eipä kiittämistä, ja mä vaan kuskasin kalatnirunaru kirjoitti:Päivä oli todella hauska, kiitos akvaristille ja kaikille muillekin jotka oli järkkäämässä tätä juttua. Nokimonniset on alkusäikähdyksen jälkeen jo iltapäivällä riekkuneet muiden mukana. Jos joskus tilataan taas, ehdottomasti haluan mukaan. Heinähankopartainen partis etsii uutta kotia. Mullakin on paha tapa jäädä suusta kiinni joka paikkaan, ja eilen juutuin vielä kebabillekin sinne tiettyyn paikkaan. Tänään oli silmät solmussa ja hurja ähky.
Ai niin, piti tätäkin kommentoida... mä kyllä tiedän, että mulla on ollut huono mielikuvitus nimimerkkiäni miettiessäMA7xGE kirjoitti:Hui, onko teitä enemmänki?akvaristi kirjoitti:Jee, nyt mulla on 13 kpl Corydoras sp. CW45:sta 120-litraisessa karanteenissa odottamassa isoon altaan pääsyä. Pari kuvaa voi tsekata täältä
: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&start=30
Kertoilen lisää myöhemmin eilisestä, mutta tässä vaiheessa jo voin sanoa että oli erittäin mukavaa nähdä muita akvaristeja, aina meinas vaan jäädä pahasti suustaan kiinni joka välissä. Ja erittäin isot kiitokset nirunarulle ja monsteralle (jolta hain altaan), kun sain heiltä todella hyväkuntoisia ja kauniita kasveja. Kädet syyhyää päästä vähän mylläämään tuolla isossa tankissa...
![]()
![]()
Ei ziisus mä oon hauska...
No voi harmi että toinenkin hastatus kupsahtijahmatti kirjoitti:Kuinka moni meistä on naamakirjassa? Sinne saisi tosiaan yksityisryhmän helposti laittettua pystyyn niin kuin Akvaristi jossain välissä hiukan ehdottelikin. Ja jollei kaikilla ole niin sitten voisi laittaa ryhmäsähköpostia. Minulle vaikka voi heittää yv:llä mailiosotteen nimimerkillä niin koitan saada ne kaikki kerättyä kasaan. Vai onko jonkulla muulla ylimääräistä aikaa?
Tilasin kanssa monnisia itselleni; C. hastatus ja C. reynold tulivat kasvattamaan meidän kalakantaa. Hastatuksista on nyt 2kpl kupsahtanut. Reinot sain tänään vasta kotiin, kun olivat eksyneet Helsingin pussiin.. Mutta nyt katsotaan sitten kuinka moni selviää ja minne ne sitten sijoitan.
Täälläkin sitten alkaa kunnon altaiden mylläis että saan kaikki sopimaan oikeisiin oloihin. Ongelman lähinnä tuo rikkoutuneet altaat.. Mutta katsotaan miten selvitään ja mitä jää ylimääräseksi. Mutta ainakin 3kpl neontetroja saa jos jollain on parvessa tilaa, meilläkun joutuvat olemaan liian lämpimässä. Ja sitten on ainakin yksi ulkosuodatin kotia vailla, oli mulla 100 vai 150l altaassa..
T-T: Mullahan on tuossa samankokosessa altaassa Eheim 2260 ja 2252. Ongelmana on niiden asettelu, joten vinkkejä vastaan otetaan. Tällä hetkellä p#aa kertyy liikaa pohjalle. Kuin pitkä se sun ex-keittiö allas on? Olis aikas kiva monnisia ajatellen kun on matala. Ja mihinköhän sen uuden altaan laittaisin?!? Miehen kans oli kyllä puhe altaiden määrästä ja vastaus oli karkeasti se ettei väliä oo kunhan hän pääsee jääkaapille ja sänkyyn Olisipa sama kanta koirien suhteen..
Hmh, hyvä, mutta lyhyt muisti..Haddock kirjoitti:Mulla oli tänään ilo ja kunnia tavata Aprikoosi.
Ukon saapuessa kotiin ensimmäinen ärähdys oli että "vessanpytyssä on multaa, kasveja JA KALA..TUUT ÄKKIÄ HOITAMAAN SE POIS! Yleensähän se ärisee että lattia on märkä, joten jotain erilaista tällä kertaa. Siinä olikin vähän hommaa että nopeasti ongin pytystä sukaravun ettei ukolle tuu jarruraitaa kalsariin.Että kiitos Aprikoosi myös sukaravusta
Sanoit silloin kun tavaraa pakkasit että yksi sukiskin lähti matkaan, joten yhden sitten tajusin pytystä onkia. Ei kyllä ollut mikään ihan helppo nakki. .. ja luulen että inkkarit on senkin jo syöneet kun sen sitten parin päivän päästä vapautin karanteenista.Aprikoosi kirjoitti:Hmh, hyvä, mutta lyhyt muisti.. Muistin tosiaan ne sukikset siinä pihasta pois kääntyessä ja totesin, että pyttyyn menivät.. Hyvä, että sait yhden pelastettua!
Mukava oli tavata tosiaan, joko kotilot on ilmaisseet olevansa elossa? :p
Oikeesti?!Tia-Teresia kirjoitti:Et sit kyllä ainakaan myllyn faunattaresta mene ostamaan niitä albiinoita, mitkä on siellä ikuisuuden uinu, mä kun havittelin et saisin ne sieltä mun tulevaan altaaseenNo ei, siellä ainakin uiskennellut tosiaan jokunen syksystä saakka. loimaalla ei taida olla edes valkoisia, paitsi mulla olis kolme joutilasta valkoista, mut punasia silmiä niillä ei sit ole
![]()
Jos loimaa sattuu ohikulku matkalle niin mä voin keittää kahvit
Täh, enks mä olekaan menossa ristiäisiinmä tarviin kyydin T-T kyytiä sunnuntaina... Haddockille
Ja soittoa välittömästi Raision suuntaan ja kyllä, 2 oli vielä jäljellä! Mä julmasti varasin ne molemmat. Sorry T-T.. :p Jos mä lohdutukseks tuun lunastaan noi sun mustasilmäset parven jatkoks?Onko ne minkä kokoisia? Hinta? :p
Köö, mites mä nyt saan mun taiston?Tia-Teresia kirjoitti:Täh, enks mä olekaan menossa ristiäisiinmä tarviin kyydin T-T kyytiä sunnuntaina... HaddockilleEhkä mää oon ihan vähän eksyksissä
![]()
...
Oho.Nuutti kirjoitti:MA7xGE, se ei ookaan huutokauppa tällä kertaa vaan kirpputori, eli ilmeisesti nopeet syö hitaat ja paikalle täytyis päästä heti kun alkaa. Kovasti haluttais sinne mennä minunkin, mutten vielä tiedä pystynkö. Jos sais jotain kivaa hankittua altaaseensa. Tai UUDEN pienen VÄLIAIKAISENaltaan
!
...