Tuun "maksaa" röntit.

Valvoja: Moderaattorit
MA7xGE kirjoitti:Tuun "maksaa" röntit.
MA7xGE kirjoitti:Juu tuun sitten työvoima-avuksi, tai pikemminkin hillumaan tielle niinkuin viime kerralla.
Hui, onko teitä enemmänki?akvaristi kirjoitti:Jee, nyt mulla on 13 kpl Corydoras sp. CW45:sta 120-litraisessa karanteenissa odottamassa isoon altaan pääsyä. Pari kuvaa voi tsekata täältä
: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&start=30
Kertoilen lisää myöhemmin eilisestä, mutta tässä vaiheessa jo voin sanoa että oli erittäin mukavaa nähdä muita akvaristeja, aina meinas vaan jäädä pahasti suustaan kiinni joka välissä. Ja erittäin isot kiitokset nirunarulle ja monsteralle (jolta hain altaan), kun sain heiltä todella hyväkuntoisia ja kauniita kasveja. Kädet syyhyää päästä vähän mylläämään tuolla isossa tankissa...
Ai miten niin vähän kadeNinium85 kirjoitti:Noh pian sekin asia korjaantuu, kun kiekot muuttaa kotiin keskiviikkona.
Juu, ja vielä suostutellu muksutkin pitämään paria allasta!Nallurainen kirjoitti:Nyt on miitattu ensimmäinen loimaan alueen akvaristi.
Tia-Teresalla on mielettömän upeita altaita ja todella paljon.
Sille on käynyt niin kuin omassa allekirjoituksessani lukee
...
Ei niitä ole tarvinnu suostutella, ihan itse ovat halunneetMA7xGE kirjoitti:Juu, ja vielä suostutellu muksutkin pitämään paria allasta!Nallurainen kirjoitti:Nyt on miitattu ensimmäinen loimaan alueen akvaristi.
Tia-Teresalla on mielettömän upeita altaita ja todella paljon.
Sille on käynyt niin kuin omassa allekirjoituksessani lukee
...![]()
T-T, mitäs sulle tulee jäämään siihen "varastoaltaaseen", kun se vaihtuu?![]()
Oletko varma ettei siihen saa väännettyä kiekkoja?
Biotoopit ja Geotoopit olis enempi mun juttu, vaan jotenkin kummasti se ei onnistu kun nuo kaksi varmasti siirtyvää kalalajia tulee jo ihan eripaikoista. lehtikala edusti sitä amerikan maata kun taas faciatat aasiaaMA7xGE kirjoitti:Biotooppi, geotooppi, tietty väriskaala, kaikki kalannimet samalla alkukirjaimella... Mä keksin ihan miljoona vaihtoehtoa.![]()
Tämä onkin kiva kun ei kotona pääse mitään tällaista toteuttamaan niin vinkuu sulle sitten näitä "unelmia".