Katotaan ensin millaseen lopputulokseen päädytään

Valvoja: Moderaattorit
Minullakin homma on toiminut paljon paremmin, kun olen ollut yhteydessä kauppiaaseen, enkä suoraan Tunzeen.Jacke kirjoitti:Kun ei ole Tunzelta kuulunut mitään, niin otin yhteyttä nettikauppaan. Sieltä tuli selkeät ohjeet: viallinen laite, kuitti, vikailmoitus ja omat täydelliset yhteystiedot pakettiin ja paketti Tunzelle.
Rapide1 kirjoitti:....Seuraavaan altaaseen (siihen isoon) en sitten tasanvarmaan hanki mitään Tunzea!
Kokemuksen syvä rintaääni puhuuMörrikkä kirjoitti:Rapide1 kirjoitti:....Seuraavaan altaaseen (siihen isoon) en sitten tasanvarmaan hanki mitään Tunzea!
Anna mun kaikki kestää...
No mutta ihan tosissaan. Onko Tunzen tekniikalle oikeasti kunnollisia haastajia? Ainakin se mitä itse olen tutkaillut Vortechin streameja, niin niiden suuntausta ei voi säätää ja osa käyttäjistä siirtyy takaisin Tunzen käyttäjiksi. Oma kokemukseni Hydorin streameista ei ole kovinkaan mairittelevaa kuultavaa ja Aqua-medic:n vaahdotin on kussut monta kertaa allensa....
Jos hintaa katsoo, niin vaahdottajaksi suunnittelin Bubble Magusin vehjettä, mutta totesin että ei siinä säästä juurikaan Tunzeen verrattuna. Deltec olisi tietty yksi vaihtoehto, mutta... ... ....
sattuipa niin somasti, että bongasin käytettynä Tunze 9020:n ja saan lopettaa etsimisen. Säästetyn rahan voi sitten käyttää vaikkapa rapuihin
No tänään tuolta pärähti mailia ja pyysivät lähettämään pumpun huoltoon tuonne saksanmaalle.Jacke kirjoitti:Mulle tuli vastaus viime tai toissa viikolla. Vastaus samaa rataa kuin Ilellä, tosin kyselivät, että mitähän vikaa mahtaa streamissa olla vaikka alkuperäisessä mailissa vian ja sen synnyn toin esille. Naputtelin heille kuitenkin vastauksen, mutta senpä jälkeen ei ole mitään kuulunut.![]()