Yö-Thread 00:00-06:00
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Yö-Thread 00:00-06:00
Mun mielestä taas siinä 16-18 aikaan tulee eniten vastauksia luultavasti siks et porukka pääsee silloin suurinpiirtein töistä. 

-
- Senior Member
Heh. Huippuaikaa tulee lomalaisena vietettyä syntymäpäivän aamuna.
Telkkarissa pauhaa taustalla NFL peli NY Giants vs. Green Bay Packers. Yhtään ei haittaa ettei nukkumatti vielä tule kylään.
Omaa laatuaikaa.
Telkkarissa pauhaa taustalla NFL peli NY Giants vs. Green Bay Packers. Yhtään ei haittaa ettei nukkumatti vielä tule kylään.
Omaa laatuaikaa.
440: 11+C.sterbai, 7xL-201, Squaliforma sp., L-128, L-260, LDA01
350: L-200 HF, 2x L-134, 2x L46, 9x C.sterbai / /16x L-46, 8x C.sterbai
176: 6x L-134,6x L-46
350: L-200 HF, 2x L-134, 2x L46, 9x C.sterbai / /16x L-46, 8x C.sterbai
176: 6x L-134,6x L-46
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Ei väsytä vielä yhtään, vaikka tiedän, että pitäis kohta laittaa nukkuunki.
Taistot rupes kutupuuhiin tässä hetki sitten (ilman mun lupaa
) ja nyt sitte mietin, että mitäköhän niitten kans tekisin. (Kutua olin siis suunnitellut vasta joskus helmi-maaliskuulle jos vielä sillonkaan...)

Taistot rupes kutupuuhiin tässä hetki sitten (ilman mun lupaa

-
- Senior Member
Oon todella tyytyväinen et saan pikkuhiljaa /kokoaika mun nykystä akvaani luonollisemman näköiseksi, ko joskus aikonaan tuli ostettua niitä koriste-esineitä akvaan.
Kunnes sitten jossain vaiheessa tulin ajatuksiini et luonnollinen akva on kaikista hianoin
Nyt sie on todella isoja Mopanipuun juuria akvassa eli lisää piiloja ja reviireitä kaloille (kasvitkin näyttää kivemmilta ko on puuta joukossa enempi )
Kalat näytti tykkäävän pienehköstä ilmeen muutoksesta.
Vähämehiläismonneistakin tuli paljon rohkeampia päiväsaikaan kuin mitä olivat ennen noitte juurien lisäystä.
Hhi ,tässä oon kirjotellu kaikkee juttua tänne näin ja samalla tarkkaillu taas yö-aikaan kaloja et mitä tykkää uudesta muutoksesta![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kunnes sitten jossain vaiheessa tulin ajatuksiini et luonnollinen akva on kaikista hianoin

Nyt sie on todella isoja Mopanipuun juuria akvassa eli lisää piiloja ja reviireitä kaloille (kasvitkin näyttää kivemmilta ko on puuta joukossa enempi )
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kalat näytti tykkäävän pienehköstä ilmeen muutoksesta.
Vähämehiläismonneistakin tuli paljon rohkeampia päiväsaikaan kuin mitä olivat ennen noitte juurien lisäystä.
Hhi ,tässä oon kirjotellu kaikkee juttua tänne näin ja samalla tarkkaillu taas yö-aikaan kaloja et mitä tykkää uudesta muutoksesta
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Eilinen leffa tuli katsottua tallennukselta ja pari jaksoa Amazon virran varrella (ja ihan hippunen eiliseltä jäänyttä punkkua)
Jos sais ton ukkelin tuosta houkuteltua mukaan niin vois vaikka kömpiä sänkyyn, kun huomenna aikainen työaamu taas...
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
-
- Elite Member
Joo vois varmaan kanssa lähtee nukkumaan, vaikka ei kyllä nukuta oikeen kun päivällä nukuin pariin otteeseen kunnon unet,
mutta huomenna pitäs kanssa mennä taas vaihteeks aamuun töihin.
mutta huomenna pitäs kanssa mennä taas vaihteeks aamuun töihin.

Haikea mieli, tyhjensin tänään 250-litraisen akvaarion koska myyn sen huomenna. Järkevää touhua keskellä yötä mutta kun en ehtinyt aikaisemmin koska olin töissä. Nyt minua harmittaa, koska en saanut kaloja myydyksi ensin, ja ne ovat 85-litraisessa akvaariossa, sekä myös isomman altaan kasvit. Näyttää vähän tyhmälle, huomenna varmaan vien sinileukakirjoahvenpojan eläinkauppaan, kardinaalitetrat varmaan pärjäävät hetken tuossa pikkuisessa altaassa, kun niitä on vain 15kpl eikä siellä ole muita asukkaita sitten. Pitäisi lähteä nukkumaan nyt kun on operaatio ohitse..
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Pahus, Nukkumatti taisi ohittaa iltalenkillään tämän talon... Onneksi huomenna on vapaapäivä!
Seurailen tässä yökalojen elämää, plekojen ja piikkareiden touhuja, kun ne näin yöllä sentään liikkuvat ympäri allasta. Päivisin nököttävät lähinnä piilossa eivätkä pahemmin liiku...

450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
-
- Starting Member
..uah.. meinas töistä kotia kohti ajaessa olee liian väsy..
akvasta kuuluu loiskis loiskis...? hmmm, tarkistus ja sitten zzzZZ *tööt*
akvasta kuuluu loiskis loiskis...? hmmm, tarkistus ja sitten zzzZZ *tööt*
seurala 530L | Etelä-Amerikka 700L | räkki 6x100L
Päässä pyörii monta asiaa...eli muutakin kuin silmät
Ei vaan oikein väsytä. Osasyynä ehkä myös puolen tunnin päikkärit.

Ei vaan oikein väsytä. Osasyynä ehkä myös puolen tunnin päikkärit.
Ihmettelen tässä vain, että onko ihmisillä muka lauantaina kello 00:32 parempaa tekemistä kuin kytätä akvaveppiä? Miksette kirjoittele ja laita ilmoituksia? Haloo? Elämä 19,95€.
hoplaa.
Täällä taas. Korsolaisten juottaminen päättynyt klo 0200. Pääsin poken kyydis himaan ja nyt oon istunu täs läppäril nauttimassa kolmatta veroluokkaa ku huomen (tänään) ei tarvii töihin mennä.
Suunnitelmissa sunnuntaina täyttää riutan korvausvesiastia ja myrkyttää tuhat aiptasiaa. Jos joku haluu tulla treenaamaan sitä hommaa, niin tervetuloa:)
Suunnitelmissa sunnuntaina täyttää riutan korvausvesiastia ja myrkyttää tuhat aiptasiaa. Jos joku haluu tulla treenaamaan sitä hommaa, niin tervetuloa:)
-
- Junior Member
Täällä sitä istutaan ja kuunnellaan musiikkia.Kohta nukkumaan.Kukahan voittaa Euroviisut?
54L
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Tanska voittaa. 
Täällä euroviisut taustalla. Täytyy todeta, että kylläpä on keskmäärin surkeeta kamaa, mutta onneksi voi viihdyttää itseään kala- ja käärmefoorumeilla.

Täällä euroviisut taustalla. Täytyy todeta, että kylläpä on keskmäärin surkeeta kamaa, mutta onneksi voi viihdyttää itseään kala- ja käärmefoorumeilla.

www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
-
- Senior Member
Azerbaizdan voitti
Biisi oli mun mielestä aika kuraa - mutta minkäs teet, kaveriäänestys menee musiikin ja kappaleen sisällön edelle nykyään
Paradise Oscar oli 21. Oskari sai kansainvälisen lehdistön palkinnon tänä vuonna.
Mun suosikkeja oli Viro, Serbia ja Ukraina, Suomen lisäksi. Karsiutuneista Turkki oli paras, sääli kun ei finaaliin päässyt. Mustaa 'sitä' oli Kreikka, Ruotsi, Liettua ja Iso-Britannia. Mukavia, muttei suosikkeja oli Islanti, Tanska ja Saksa. Ärsyttäviä Irlannin adhd-kaksoset (mulla on se 'Lipstick' soinut jo 2 päivää päässä!!! Argh, tulkaa joku leikkaamaan multa korvat!), Georgia, Itävalta ja Sveitsi. Moldova herätti illan wtf-elämyksen.
Onkohan Axel muuten akvaarioharrastaja - nimittäin tuota Paradise Oscar -nimeä vain mietiskelen
Ruotsi tuli kolmanneksi Juroviisuissa - paikataan me tilanne sitten lätkän MM-finaalissa ja Poika Suomeen!

Mun suosikkeja oli Viro, Serbia ja Ukraina, Suomen lisäksi. Karsiutuneista Turkki oli paras, sääli kun ei finaaliin päässyt. Mustaa 'sitä' oli Kreikka, Ruotsi, Liettua ja Iso-Britannia. Mukavia, muttei suosikkeja oli Islanti, Tanska ja Saksa. Ärsyttäviä Irlannin adhd-kaksoset (mulla on se 'Lipstick' soinut jo 2 päivää päässä!!! Argh, tulkaa joku leikkaamaan multa korvat!), Georgia, Itävalta ja Sveitsi. Moldova herätti illan wtf-elämyksen.
Onkohan Axel muuten akvaarioharrastaja - nimittäin tuota Paradise Oscar -nimeä vain mietiskelen

Ruotsi tuli kolmanneksi Juroviisuissa - paikataan me tilanne sitten lätkän MM-finaalissa ja Poika Suomeen!

450 l Etelä-Amerikkaa:
-
- Junior Member
Nonniin.
Tuli nukahdettua lapsen viereen, ja nyt sitten yksin kukun taas koko yön.
Oli tarkoitus kattoo Viisut loppuun, mut eipä paljon harmita kun se Oscari ei saanutkaan pisteitä.
En tiedä voittajasta, mut tuntuu noi minimekkotytöt olleen melko runsain mitoin (vaikka laihoja ovatkin) edustettuina.
Nyt pähkäilen sukarapujen sijoittelua, kun tuli vahingossa tilattua useampi laji
Ovat luvanneet ensi viikolla toimittaa, mutta eihän sitä voi varmaksi vielä uskoa.
11 lootaa on nyt jo käytössä, mutta lisää pitäis saada
Toivottavasti edes jotkut sukikset saapuvat elävänä perille.
Kultamehiläisiä, sinivalkoisia mehiläisiä, kimalaisia ja malaijilaisia pitäs tuossa seuraavassa paketissa tulla.
Mosuroita aina havittelen, mutta ovat niin hurjan hintaisia ja herkkiä, etten ole vielä niitä saanut.
Muutenkin tuo sukarapujen Saksasta tilaaminen on ihan hullun hommaa, mutta niin kauheasti haluaa uusia lajeja, että on valmis riskeeraamaan
Rahat menee yleensä kompostiin kuolleiden sukarapujen muodossa.
Onkohan kukaan muu vielä hereillä
Tuli nukahdettua lapsen viereen, ja nyt sitten yksin kukun taas koko yön.
Oli tarkoitus kattoo Viisut loppuun, mut eipä paljon harmita kun se Oscari ei saanutkaan pisteitä.
En tiedä voittajasta, mut tuntuu noi minimekkotytöt olleen melko runsain mitoin (vaikka laihoja ovatkin) edustettuina.
Nyt pähkäilen sukarapujen sijoittelua, kun tuli vahingossa tilattua useampi laji

Ovat luvanneet ensi viikolla toimittaa, mutta eihän sitä voi varmaksi vielä uskoa.
11 lootaa on nyt jo käytössä, mutta lisää pitäis saada

Toivottavasti edes jotkut sukikset saapuvat elävänä perille.
Kultamehiläisiä, sinivalkoisia mehiläisiä, kimalaisia ja malaijilaisia pitäs tuossa seuraavassa paketissa tulla.
Mosuroita aina havittelen, mutta ovat niin hurjan hintaisia ja herkkiä, etten ole vielä niitä saanut.
Muutenkin tuo sukarapujen Saksasta tilaaminen on ihan hullun hommaa, mutta niin kauheasti haluaa uusia lajeja, että on valmis riskeeraamaan
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Rahat menee yleensä kompostiin kuolleiden sukarapujen muodossa.
Onkohan kukaan muu vielä hereillä

Nukuttaa.. ;S
-
- Advanced Member
Tulin hetki sitten saunasta ja nyt teen vesitestejä molemmista akvaarioista. Olishan ne ehtinyt muulloinkin kun ei mitään kriittistä niissä kuitenkaan ole. Uteliaisuuttani vain... Onpa sekin tapa viettää lauantai-iltaa/yötä. 

Kultakalat
-
- Junior Member
Aika hiljasta tähän aikaan täällä. Hieman olutta, musiikkia ja rakkaan seuraa. Huomenna vapaapäivä ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nykyisin 100l rapula sekä 600l seurala
-
- Member
Ja kuka sanoo että nukuttaa, pienet kotibileet käynnissä.
http://www.youtube.com/watch?v=11YYK9RFmuM

http://www.youtube.com/watch?v=11YYK9RFmuM
To be a rock and not to roll.
-
- Senior Member
On ehkä olemassa fiksumpikin vuorokaudenaika työstää artikkeleita yhdistyksen lehteen kuin lauantaiyö... Mutta, sainpahan hommat just pari minuuttia sitten kasaan, joten loppu hyvin, kaikki hyvin
Nyt meikäläisen löpinät vielä mailin kautta päätoimittajalle, niin sitten vetäydyn tästä sohvalle tuohon miehen viereen ja sen jälkeen, jossain vaiheessa yötä, nukkumaan.
Mutta ensin pitää vilkaista vielä tänään tuunattua allasta, on se vaan hiano (allekirjoittaneen silmissä - ja mun kaltaisen pilkunn----jan silmissä mikään ei ole koskaan riittävän hyvää!
)! 

Mutta ensin pitää vilkaista vielä tänään tuunattua allasta, on se vaan hiano (allekirjoittaneen silmissä - ja mun kaltaisen pilkunn----jan silmissä mikään ei ole koskaan riittävän hyvää!

450 l Etelä-Amerikkaa:
-
- Advanced Member
Tässä uuttavuotta vietetään ja ei väsytä! 

100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Tampereen akvaarioseura
Samoin täälä!!
Uutta vuotta vietetään tällä kertaa hieman rauhallisemmin ja pitipä poiketa netis...

Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
-
- Senior Member
Kun vuosi vaihtu niin ukkoni kanssa yhteistä taivalta tuli nyt 3-vuotta täytee <3 Olihan tännekki pakko infota asiasta
Juu no ei mulla muuta

Juu no ei mulla muuta

126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.