Tia-Teresia kirjoitti:olispa sittenkin pitänyt vetää suosiolla purkki tyhjäks ennen täyttöä,
Olispa sittenkin pitänyt huuhtoa hiekat ja tappaa kaikki bakut,
olispa sittenkin pitänyt jynssätä lasit ja lutkut,
Vaan kun luulee pääsevänsä pikapikaa hommasta eroon, saapi todeta, että siitä taisikin tulla ikuisuus projekti. Vaan jos ei lasketa sitä, että allas muistuttaa tällähetkellä lijuryömijöiden paratiisia, niin on se vaan aika komia purkki
Lisätääs oikei kuvakin,
Saanen esitellä, akvaristin painajainen

No huh huh

, vähän vielä sameampaa vettä kuin mulla tossa isossa alkuunsa

. Niin ja mulla ei sitten ole mikään kiire vihreitten monnisvauvojen kanssa, mä voin ihan rauhassa odotella että sä keräät kunnon kasvatuspaineet itsellesi ja kaloillesi ja alat tehotuottajaksi

.
Haddock kirjoitti:Siis apua, mitä tuossa on? Näyttää samalta kuin jälkikasvun koko päivän wc-pytyssä odotellut ylläri kun illalla tulin töistä..
Hahah

.
Mä voisin varovasti alkaa tiedustelemaan, kelpaisiko jollekulle timanttikirjoahvenet? Joo, poikaset on vasta viisi milliä pitkiä, että pikkaisen saa niitä vielä kasvatella, mutta kun niitä on varmasti yli 30

... ei ole tähän asti juuri tippumisia tullut ja ovat hiukan kasvaneetkin, joten taitaapi olla aika ahdasta tossa 50 litran purkissa jossain vaiheessa

. Toivon mukaan joku liikekin ottaisi noita vastaan, tosin luulis sentään, kun sekä Turussa että Tampereella on ollut timantteja viime aikoina.
Itse tuli haettua poikasruokaa (hiutaletta) lauantaina Myllyn Faunattaresta ja samalla tsekkasin, mitä siellä polskuttelee altaissa. Suurin osa kaloista oli kyllä oikein hyvinvoivan näköisiä ja löysinpä sieltä jopa kardinaalikaloja, joita meinasin tuohon pienempään purkkiini jossain vaiheessa. Oli kyllä aika hyvä valikoima. Neonsateenkaarikalat oli kyllä aika lailla hinnoissaan, mielestäni yli 8 e/kpl

. Uudessa Akvaariossa olivat sentään vitosen per kuono.
Ja monniset alkaa näyttää paremmalta, huh huh

. Sormet on silti vielä ristissä, mutta jospa nyt päästiin loisista eroon ja muistakin vaivoista.