Nano pahimpaan kuumeeseen?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Nano pahimpaan kuumeeseen?
Tekeeköhän tällä mitään, http://www.resun-china.com/en/ProductIn ... oClass=149 ?
Jossain vaiheessa olis tarkoitus laittaa isompikin meriallas, nyt sattui kuitenkin silmään tällainen 48l.n purkki jossa tekniikka valmiina. Oliskohan tällaisella hyvä alkaa, kun sais käyttämättömänä ja halvalla. Voiko noin pieneen laittaa mitään kaloja, Esim. vuokko pariskuntaa? Rapuja ja kotiloita varmaan. Mitenkäs se on noitten koralleitten, vuokkojen ja elävänkiven kanssa toi postitus, onnistuuko esim. vaikka kylmälaukussa näin pikkupakasella?
Jossain vaiheessa olis tarkoitus laittaa isompikin meriallas, nyt sattui kuitenkin silmään tällainen 48l.n purkki jossa tekniikka valmiina. Oliskohan tällaisella hyvä alkaa, kun sais käyttämättömänä ja halvalla. Voiko noin pieneen laittaa mitään kaloja, Esim. vuokko pariskuntaa? Rapuja ja kotiloita varmaan. Mitenkäs se on noitten koralleitten, vuokkojen ja elävänkiven kanssa toi postitus, onnistuuko esim. vaikka kylmälaukussa näin pikkupakasella?
Se, että jos minä olen väärässä, niin ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä olisit oikeassa.

-
- Senior Member
Re: Nano pahimpaan kuumeeseen ?
Mitään kenties tekee, pientä nanostreamia kun laittaa lisäämään kiertoa. Muistaakseni joku vuosi sitten lemmikkimessuilta tuollaisen samanmoisen paketin ostin 99e. Mut ei tolla pitkälle pötki.
-
- Junior Member
Ja mää kun luulin että satkulla olis ollu halpa
Oli käsitys että olis jotain 350e. No joo, ei varmaan pitkälle pötkikkään. Ensi avuksi sitä suunnittelin, ajattelin että olis voinu olla hyödyksi sitten joskus, kun voi hankkia "ison" altaan. Alakaapissa tai jotain.No laskeehan se kuume toki Buranallakin.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Se, että jos minä olen väärässä, niin ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä olisit oikeassa.

Kuume laskee, kun menet tuonne Myydään-osioon tsekkaamaan erään ilmoituksen 

-
- Junior Member
Varmaan ihan jees Nanoriuttapaketti. Tekniikka varmaan ehkä parempi, 15l.aa isompikin ja 150e. kalliimpi kuin toi minkä pongasin. Matkaakin kertyy mukavat 1200km.ä jos lähtis hakeen. Mutta kiitos tarjouksesta. 

Niin, onhan tuo kyllä tosi kallis... 

-
- Junior Member
En mää ny ihan noin tarkoottanu
Vähän kaukana vain, nyky tilanteeseen sopisi ehkä paremmin tollainen "umpi" paketti. Ehkä 
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Re: Nano pahimpaan kuumeeseen?
Kirjoitetaan nyt tähän topiciin, kun tavallaan sopii. Eli kun itsekin aluksi mietin nanomerivesiallasta ja kun tälläisiä 20-30 litraisia paketteja myydään, niin mitä elävään näihin voi hankkia? Kun mietiin makeanveden puolta, niïn sukaravut ja kotilot ovat vaihtoehtoja, niin löytyykö merivesipuolelta mitä eläimistöä? Olen aika pihalla suolaveden eläimistössä joten täytyy tiedustella. Taitaa mennä koralli ja yleensä selkärangaton linjalla. Korallejahan on kyllä jo mukava valikoima
.

-
- Katalysaattori
Joku pieni raputokko-pistoolirapu combo voisi ainakin olla kiva tuon kokoisessa.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Kiitoksia vastauksesta! Itselläni olisi tuollainen 30 litrainen kokolasiakvaario johon oli tarkoitus muuttaa Tulisukarapuja, mutta ne taitavatkin muuttaa kehysakvaarioon, niin tässä on pyörinyt projekti vähän mielessä. Olisi tässä kyllä tarkoitus hakea tuo 95 litrainenkin, mutta kun asuu niin kaukana niin meinaa kuume nousta liaan kovaksi meriveden kanssa
. Täytyy tässä katsella ja pohtia.