Mikä pisti "ketuttamaan" ?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?
No just. HYI ETTÄ ja hyvää päivää. Kyllä nyt on nuorisolla vaikeat ajat. 

My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Advanced Member
- Viesti:
Aqualung kirjoitti:No just. HYI ETTÄ ja hyvää päivää. Kyllä nyt on nuorisolla vaikeat ajat.
No voin kyllä tunnustaa, että nuo infolaput olivat suht. sinnepäin, mutta voisi niitä päivitellä kyllä.Mari kirjoitti:Tuota tuota... kritisoin kritiikkiä taasen.MA7xGE kirjoitti:HYI ETTÄ sitä Skanssin Faunatarta.![]()
Sienällä lukee isolla lapulla "Emme myy parvikaloja kuin parvina tai altaaseen jossa on jo lajin edustajia, parvi 6kpl", mutta on ilkeää antaa asiakkaiden ostaa niin, että altaassa on yksi kardinaalikala, kultakala, tai 2 albiinomonnista. ...
Kalojen "tietolaput" ihjan päin mäntyä, kultakalalle 300litraa, taistelukala 25-26´c:seen veteen.
En tajunnut tuota ensimmäistä pointtia. Ei myydä alle 6 kpl parvia, ellei asiakkaalla ole kyseistä lajia jo altaassaan, tämä tuli selväksi, mutta mihin tuo moite nyt kohdistui? Siis jos asiakas on alunperin hankkinut vääriä kaloja akvaarioonsa (ties mistä), niin tekeekö se tästä liikkeestä huonon jos myyvät nyt tuohon vaikka mainitun kaltaiseen altaaseen sitten vaikka 4 albiinomonnista lisää?
Tokihan pitäisi neuvoa ja opastaa tässä vaiheessa, mutta... se käytännön myyntitilanne ei valitettavasti ole aina ihanteellinen alkaa selvitellä asioita asiakkaalle.
Toinen kohta, tietolaput. Esimerkit hieman ihmetyttävät, sillä vaikka toki taistelukalan lämpötilaskaala on laajempikin, tuo annettu lämpötila ei kuitenkaan ole kalalle väärä sinällään eikä vaaranna taistelukalan terveyttä. Ja kultakalalle minimiallaskooksi 300 litrainen on väärin koska..? Ja sitten vieressä on kuitenkin ajantasainen akvaariokirja josta löytyy lajien tarkemmat vaatimukset.
Osa myyjistä ei tiennyt omenakotiloiden tarkkaa lisääntymistapaa ja tämä oli ammattitaidottomuutta? Kuitenkin myymälässä siis myös työskentelee akvaario-osaajia, mutta tämä ei nyt riittänyt? Näyttäkää minulle yksikin lemmikkieläinliike (näyttäkää itseasiassa yksikin tuotelaajuudeltaan vastaava liike, ei tarvitse olla edes tältä alalta), jossa jokainen liikkeessä työskentelevä myyjä tietää jokaisesta tuotteesta (tai edes tuotealueesta) hyvin laajasti ja tarkkoja yksityiskohtia niiden toiminnasta tai ominaisuuksista. En usko että kovin monia löytyy. Arvostellessanne, muistakaa nyt hyvänen aika kuitenkin realiteetit joiden puitteissa toimitaan. Mielestäni kuulosti siltä että asiat on yritetty hoitaa hyvin! Kyllä minä tuollaisessa liikkeessä asioisin, mistä ei tuon kummempaa huomautettavaa löydy.
Ai niin ne kiilakyljet.. Entäpä jos kalojen tilaamisen jälkeen onkin havaittu alkuperäisessä akvaariossa jokin sairaus, eikä kaloja ole voitu kotiuttaa sinne ja ne on siksi kotiutettu naapurialtaaseen (tai kahteen naapurialtaaseen, koska niiden suodattimia ei ole valmisteltu ottamaan vastaan moista kalamäärää)? Tai jospa kalat ovat hyppineet altaista toiseen (okei, kansilasit pitäisi olla myönnetään... ei kyllä ollut mullakaan, ne on tiellä ja hidastaa ja vaikeuttaa töitä aika lailla)? Tai... olivatko kaikkien altaiden kiilakyljet keskenään samaa lajia?
Eli haen tällä nyt taas kerran sitä, että kun moititaan liikettä, on oltava kunnolliset perusteet. Mielestäni tässä ei ollut, mielestäni liikkeen toimintamalli kuulostaa peräti hyvältä.

Ja ehkä vain tuli niin "minä kyllä osaisin, minä kyllä panostaisin..."- olo, kun näki niitä saman lajin edustajia monessa eri altaassa. Ja ainahan tosiaan niitä monnisiakin jää ostamataa se yksi sinne altaaseen. (jos itse tosin myisin kaloja, yrittäisin välttää tätä, esim sanomalla: "Nyt tuonne jäi tuo yksi ilman kavereita", tms.

Siitä omenakotilon lisääntymisestä, myyjä keskeytti minut, ja se "juujuu" kuulosti siltä, etä myyjä ajatteli suurin piirtein vain että: "Mene muksu muualle selittämään".
No, ehkä kritiikki oli aiheetonta, tai sitten oli vain "vaikeat ajat", tottakai sitä näin käy, kun myydään nelijalkaisia, lintuja, kaloja etc., niin pakosti jää jokin pienemmälle huomiolle/osaamiselle.
Anteeksi nyt vaan, muksu kyllä itkee jatkossakin.

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Tämä nyt ei ole vielä ihan "ketutuksen" asteella, mutta harmittaa kuitenkin, kun osa myyjistä (ja ostajistakin pari tähän mennessä, näitä tosin ei kohdallani ole kovin montaa vielä ollut kun en ole kauheasti mitään myynytkään) jättää siinä kohtaa vastaamatta, kun hinta ei ole ihan kohdallaan. Kyllä minä ainakin aikuisena ihmisenä kestän suoraan sanotun tiedon, että "ei riitä"
. Ja voisi sitten vielä sanoa, mikä olisi se sopiva hinta. Vaikeaa on tarjota riittävästi kun ei myyjäkään osaa määritellä kipurajahintaa. Kaupat voisi kuitenkin lopulta monessa kohtaa syntyä, jos viitsittäisiin vastata loppuun asti... 
(mutta onneksi tästä huolimatta olen monet hyvät kaupat täällä tehnyt, kiitos ko. henkilöille!)

(mutta onneksi tästä huolimatta olen monet hyvät kaupat täällä tehnyt, kiitos ko. henkilöille!)
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
-
- Advanced Member
Ei nyt ketuta, mutta aiempaan keskusteluun pikkasen lisäystä... Jos altaassa on 3 monnista, jotka maksavat 5e kappaleelta. Sulla on 10 euroa rahaa mukana, otatko kaikki? Itse höylään pankkikortilla yleensä, joten monestikaan ei juuri muutama euro lisää tee konkurssia, mutta olen itsekin ostanut parvikaloja jättäen 4-5 altaaseen vaikka olen 20 niitä jo ottanut. 4-5 kalaa saattaa olla kuitenkin 10-20e ja se tuntuu aika paljolta joskus.
Kauppoihin tulee kuitenkin viikon kahden välein täydennystä, jos yksinäistä monnisparkaa ei siihen mennessä osteta, saa se kavereita aika pian...
Kauppoihin tulee kuitenkin viikon kahden välein täydennystä, jos yksinäistä monnisparkaa ei siihen mennessä osteta, saa se kavereita aika pian...
1000 litraa vesivahinkoa
-
- Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Argh! Kävin äsken akvaariokaupassa ja uusi, juuri altaan saanut akvaarioharrastaja tuli kysymään neuvoja ja niitä ei sitten millään sadellut, ainoa minkä myyjä teki oli että työnsi liuskavesitestin käteen ja sanoi että tämän tarvitset.
Hitto että alkoi RR nousemaan ja oli sitten pakko mennä vähän auttamaan, myyjä mulkkas mua pahasti varsinkin kun tarjouduin antamaan ilmaiseksi jonkun kasvin (anteeksi) joka helppo aloittelijalle.
100l 3 lehtikalaa ym..ei voineet edes sanoa että lehtarit pitäisi sijoittaa isompaan....näin tapetaan ihanan harrastuksen hyvä alku.
No joo...ostin tavarat ja luikin pois, etten möläytä mitään mitä kadun.
Hitto että alkoi RR nousemaan ja oli sitten pakko mennä vähän auttamaan, myyjä mulkkas mua pahasti varsinkin kun tarjouduin antamaan ilmaiseksi jonkun kasvin (anteeksi) joka helppo aloittelijalle.
100l 3 lehtikalaa ym..ei voineet edes sanoa että lehtarit pitäisi sijoittaa isompaan....näin tapetaan ihanan harrastuksen hyvä alku.
Akvaariot ovat vieneet sydämeni, lirisee siellä sun täällä ja isompaa tahdon..
-
- Senior Member
fazerina82 kirjoitti:Argh! Kävin äsken akvaariokaupassa ja uusi, juuri altaan saanut akvaarioharrastaja tuli kysymään neuvoja ja niitä ei sitten millään sadellut, ainoa minkä myyjä teki oli että työnsi liuskavesitestin käteen ja sanoi että tämän tarvitset.
Menin kyselemääb kidusloislääkettä, kum paikkakunnalla X sijaitsevan akvakaupan täti tonki puteleita ja lopulta tuumasi, että tämän sinä tarivtset No, se oli ab-valmiste. Asiasta mainittuani rouva kääntyi kannoillaan, tuhahti ja lähti nostelemaan... Onneksi ko. paikkakunnalla ehkä kerran viidessä vuodessa vierailen, niin ei tule kiusausta mennä uudelleen...
Tietokone levisi ja sisuksissa kaikki kuvat ja musat mukana

On ne vaan niiiiiiiiin ihania 

-
- Junior Member
Trollaajat.
Tarvitseeko muuta sanoa
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Nykyisin 100l rapula sekä 600l seurala
-
- Advanced Member
Virtanen88 kirjoitti:Trollaajat.Tarvitseeko muuta sanoa
Juu, eilen oli kokonainen ketju jonkun tylsimyksen yksinpuhelua... Ärsyjä!
Ärsyttää myös ivalliset, muka ystävälliset kommentit altaastani. Uuden kun olen saanut ja tuokun vie olkkarin yhden seinän, näyttäen siis isommalta kuin mitä se oikeesti onkaan, tulee tietysti tuttuja kattomaan... Toiset aidosti "wau" onpa hieno, mutta sit sellainen "no, onpa joo hieno.. On sulla nyt akvaario" sellainen halveeraava katse ja äänen sävy. Tuhahdus päälle ja pöllön nauru...
Oon myös kuullut, että "hoitaisit lapsesi, etkä vaan läträis noiden kalojen kanssa".. juu lapset on heitteillä kaikki kolme. Perse paljaana maailmalla nälissään jne... Kateutta, kaunaa vai muuta ilkeyttä. Toiset laukkaa koirakouluissa, jumpalla, pitsinnypläys kurssilla, lenkillä, missä milloinkin illat pitkät, mutta se hyväksytään!

Kun mua ketuttaa, lisään vauhtia, elikkä nyt alan ettiin hitto vie 600 litraista!

1000 litraa vesivahinkoa
-
- Katalysaattori
- Mikä on AB valmiste?heituliini kirjoitti:No, se oli ab-valmiste.
Tietokone levisi ja sisuksissa kaikki kuvat ja musat mukana

- menikö kovo vaiko emo? Kovalevy jos on ehjä niin sille ulkoinen kotelo kympillä kahdella ja saat musat yms talteen uuteen koneeseen. Ja tämän jälkeen saat siitä vaikka back-up taltiolevyn.
-
- Member
Et kai mua tarkoita..alkaa siltä tuntumaan kun yksin kirjoittelen tuolla Salon alueen puolellaurppis kirjoitti:Virtanen88 kirjoitti:Trollaajat.Tarvitseeko muuta sanoa
:

-
- Junior Member
Ei sentäänfazerina82 kirjoitti:Et kai mua tarkoita..alkaa siltä tuntumaan kun yksin kirjoittelen tuolla Salon alueen puolellaurppis kirjoitti:Virtanen88 kirjoitti:Trollaajat.Tarvitseeko muuta sanoa
:
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Nykyisin 100l rapula sekä 600l seurala
-
- Junior Member
Äiti tuli äskön kotiin ja ilmotti "Sä meet muute huomenaamuna isäs kanssa verikokeisiin!" Never gonna happen ![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Elite Member
Oliko tässä ongelmana se verikoe, iskä, vai aamu? Harvemmin niitä verikokeita otetaan ihan sillee turhan takia, että vaikka harmiiskin ni niihin vois olla hyväks mennä.TauluLiitu kirjoitti:Äiti tuli äskön kotiin ja ilmotti "Sä meet muute huomenaamuna isäs kanssa verikokeisiin!" Never gonna happen
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Katalysaattori
Niin. Se 13 vuotiashan nämä asiat varmasti päättää.TauluLiitu kirjoitti:Never gonna happen

-
- Junior Member
Mari kirjoitti:Oliko tässä ongelmana se verikoe, iskä, vai aamu? Harvemmin niitä verikokeita otetaan ihan sillee turhan takia, että vaikka harmiiskin ni niihin vois olla hyväks mennä.TauluLiitu kirjoitti:Äiti tuli äskön kotiin ja ilmotti "Sä meet muute huomenaamuna isäs kanssa verikokeisiin!" Never gonna happen
Verikoe, kauhee neulakammo ja verenkin näkeminen saattaa heikottaa. Eka kerta vielä, jännittää kauheesti vaikka ei se varmaan lopulta mitää tunnu

-
- Elite Member
Apteekista saa Emla-laastareita ja emulsiovoidetta, jotka puuduttavat ihon ettei neulanpisto tunnu. Ja sit pistettäessä katot eri suuntaan. Nyt kun pikaisesti lähdet, ehdit vielä apteekkiin hakemaan noita ja paat sen laastarin pari tuntia ennen pistoa paikoilleen.TauluLiitu kirjoitti:Mari kirjoitti:Oliko tässä ongelmana se verikoe, iskä, vai aamu? Harvemmin niitä verikokeita otetaan ihan sillee turhan takia, että vaikka harmiiskin ni niihin vois olla hyväks mennä.TauluLiitu kirjoitti:Äiti tuli äskön kotiin ja ilmotti "Sä meet muute huomenaamuna isäs kanssa verikokeisiin!" Never gonna happen
Verikoe, kauhee neulakammo ja verenkin näkeminen saattaa heikottaa. Eka kerta vielä, jännittää kauheesti vaikka ei se varmaan lopulta mitää tunnu
Neulakammoinen kaverini käytti noita syöpähoitojen yhteydessä.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAS
Mulla se Emla ei ainakaan juuri vaikuttanut, lapsena sitä käytin ja nyt aikuisena tuntuu ihan samalta se pisto. Riippuu ennemminkin pistäjästä, sattuuko pisto vai ei. Tottakai nipistää vähintäänkin. Nimimerkillä paljon pistelty.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
Hei, tää on niin tuttua! Kun sivulauseessa lipsautin, että olen meidän akvaarioseurassa jossain roolissa, niin tuli kavereilta hepulinaurut. Mä en ymmärrä millä oikeudella arvostellaan toisten harrastuksia, vaikka ei kaikkia harrastuksen hienouksia ymmärtäisikään.urppis kirjoitti:Toiset laukkaa koirakouluissa, jumpalla, pitsinnypläys kurssilla, lenkillä, missä milloinkin illat pitkät, mutta se hyväksytään!![]()
sekalat 350 litraa, 240 litraa ja 200 litraa
rapula 167 litraa & omppula 126 litraa
Oskarista tuli Kissaenkeli 9.3.2013
rapula 167 litraa & omppula 126 litraa
Oskarista tuli Kissaenkeli 9.3.2013
-
- Advanced Member
- Viesti:
Täällä on kaverit jo tottuneet, isä vain on se kuka sitten jaksaa haujaa Jaskaa harrastuksesta.airam kirjoitti:Hei, tää on niin tuttua! Kun sivulauseessa lipsautin, että olen meidän akvaarioseurassa jossain roolissa, niin tuli kavereilta hepulinaurut. Mä en ymmärrä millä oikeudella arvostellaan toisten harrastuksia, vaikka ei kaikkia harrastuksen hienouksia ymmärtäisikään.urppis kirjoitti:Toiset laukkaa koirakouluissa, jumpalla, pitsinnypläys kurssilla, lenkillä, missä milloinkin illat pitkät, mutta se hyväksytään!![]()

Tänään tulikin sitten herralle selitettyä kaikki alusta loppuun, mutta eipä ollut kovin vakuuttavaa, kun heti perään piti lyödä nenän eteen uskonnonkoe: 7+. Olisikin ollut se koenumero, tuo kun oli tuntiaktiivisuus.

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Advanced Member
Ja tuohon mun edelliseen viitaten, kuinka suuren työn ja paljon olen tehnyt oman ylpeyden kohteeni eteen, kuinka se on viel hiomaton timantti, kuinka ylpeä olen, kun oon saanut viimein ja vihdoin sen mistä olen haaveillut. Säästänyt rahaa tehnyt ylitöitä. Sit tullaan ja ivataan, halveksitaan ja pidetään minua tyhmänä. Appa jeesus, jos olisin ostanut auton! Se olis ollut kai järkevää. Minä kun ylpeänä esittelin, että tässä se nyt on, lapset hymysuin jännittyneenä odotti mummun reaktiota. Nauroi paskasesti... poikansa on nainut pimeen muijan! Akvaario on siis sisustukseltaan hieman kesken.. me vasta tutustutaan toisiimme. Minä ja akvaario, mutta se ei kait ollut se pointtikaan, vaan se, että pröystäilen. Mulle ei kuulemma kelpaa tavallinen... , normaali ihmisten tyylinen... En tiedä, mitä muutakaan tuo on. Tavallinen ja minun tyylinen. Oma äiti istahti pallalle ja alkoi jutella kaloille. "Onpas teillä nyt hieno koti, taidatte nauttia olistanne" minusta se oli ihanaa!
Juu ei todellakaan. En tarkoita sinua! Oli tosiaan joku trolli, joku, joka halusi olla vitsikäs. Otsikko oli leväongelma ja siinä oli tosi pimeet jutut... ilmoitin ylläpidolle, kun alkoi niin pirusti kiristää. Kun oli kiree fiilis jo valmiiksi!!! Ketju on nyt suljettu!Virtanen88 kirjoitti:Ei sentäänfazerina82 kirjoitti:Et kai mua tarkoita..alkaa siltä tuntumaan kun yksin kirjoittelen tuolla Salon alueen puolellaurppis kirjoitti:Virtanen88 kirjoitti:Trollaajat.Tarvitseeko muuta sanoa
:![]()
Oli liittynyt n.3 tunnin sisään 4-5 käyttäjää jotka kirjotti samaan ketjuun jotain todella lapsellisia. Vielä puolen yön aikaan
1000 litraa vesivahinkoa
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Muistan kun olisko ollu ala-asteen lopussa tai ylä-asteen aluss eli 6-8 luokka, niin olin vähän vili
. Käytösnumero 7, voitte arvailla vanhempien reaktiot
. Mainitakseni vielä, että kun melkein kaikilla oli 8-9
.

-
- Advanced Member
- Viesti:
Nyt ketuttaa ja vietävästi.
Taitaja9-kilpailussa emme päässeet ensimmäisissä alkukarsinnoissa eteenpäin, joten sitten piti käydä ne uudelleen. Jouduin maistamaan 3:a eri juuresta, koska emme tajunneet, että lanttu on niin perunan väristä (piti raastaa 100g porkkanaa ja lanttua) niin sitten raastoimme kaikkea sen 100g. No, emme päässeet tästä välieriin, mutta meidät onneksi haettiin takaisin kisaan ajanotto-virheen vuoksi.
No, muuten olisimme päässeet finaaliin, mutta minä tollo en osannut asettaa slovakiaa ja sloveniaa euroopan kartalle, tuomari hokee 4 min vieressäni "väärin. väärin. väärin" (piti pistää 10 Euroopan maata kartalle paikoilleen), muuten olisimme olleet välifinaalin parhaat.
No ei se mitään, voitimme molemmat joukkueet, jotka tulivat samalla bussilla. (joukkueessa 3 jäsentä, molempia sukupuolia) Suomen voittajat olisivat saaneet skootterit palkinnoksi.
Ainoa mikä kevensi oli matkat (sokeria + sokeria= funnyy!) ja kahvitauon toteama: "Skootterit meni, tuli takas ja lähti taas!"
(tuli takas kun pääsimme sittenkin takaisin kilpailuun.
)
No huh, sainpas purettua tänne.
Mutta näin jälkeenpäin, on se ihan kiva olla 24:stä Varsinais-Suomen joukkueesta 12 parhaan joukossa.
Miettii, miten paljon väkeä jäi lehdelle soittelemaan, siis takana oli alkukarsintoja ennen "kisaanpääsykokeet", joihin jäi kuulemma yli 40 joukkuetta pelkästään Varsinais-Suomesta.

Taitaja9-kilpailussa emme päässeet ensimmäisissä alkukarsinnoissa eteenpäin, joten sitten piti käydä ne uudelleen. Jouduin maistamaan 3:a eri juuresta, koska emme tajunneet, että lanttu on niin perunan väristä (piti raastaa 100g porkkanaa ja lanttua) niin sitten raastoimme kaikkea sen 100g. No, emme päässeet tästä välieriin, mutta meidät onneksi haettiin takaisin kisaan ajanotto-virheen vuoksi.

No, muuten olisimme päässeet finaaliin, mutta minä tollo en osannut asettaa slovakiaa ja sloveniaa euroopan kartalle, tuomari hokee 4 min vieressäni "väärin. väärin. väärin" (piti pistää 10 Euroopan maata kartalle paikoilleen), muuten olisimme olleet välifinaalin parhaat.

No ei se mitään, voitimme molemmat joukkueet, jotka tulivat samalla bussilla. (joukkueessa 3 jäsentä, molempia sukupuolia) Suomen voittajat olisivat saaneet skootterit palkinnoksi.
Ainoa mikä kevensi oli matkat (sokeria + sokeria= funnyy!) ja kahvitauon toteama: "Skootterit meni, tuli takas ja lähti taas!"
(tuli takas kun pääsimme sittenkin takaisin kilpailuun.

No huh, sainpas purettua tänne.

Mutta näin jälkeenpäin, on se ihan kiva olla 24:stä Varsinais-Suomen joukkueesta 12 parhaan joukossa.

Miettii, miten paljon väkeä jäi lehdelle soittelemaan, siis takana oli alkukarsintoja ennen "kisaanpääsykokeet", joihin jäi kuulemma yli 40 joukkuetta pelkästään Varsinais-Suomesta.

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Member
Se kun auto jäi pihalle jumiin mutaan ja jouduin naapurin 80v pappaa vaivaamaan että sain auton pihasta. Mies tietenkin 2 viikkoa pois kotoota...tietenkin!!
Se kun mies ihan uuden lapon kanssa oli yrittänyt avata tukkiutuneen wc-pöntön, älkää kysykö, en tiedä!!
Se kun akvaariokaupassa ei voida neuvoa vaan käännetään selkä aloittelijan kysymyksille, nyt sitten saan mennä opastaa maanantaina käsin pitäen ja kertomaan ihanan harrastuksen salat auki.
Se kun mies ihan uuden lapon kanssa oli yrittänyt avata tukkiutuneen wc-pöntön, älkää kysykö, en tiedä!!
Se kun akvaariokaupassa ei voida neuvoa vaan käännetään selkä aloittelijan kysymyksille, nyt sitten saan mennä opastaa maanantaina käsin pitäen ja kertomaan ihanan harrastuksen salat auki.
-
- Elite Member
Päivän repsahdusfazerina82 kirjoitti:Se kun mies ihan uuden lapon kanssa oli yrittänyt avata tukkiutuneen wc-pöntön, älkää kysykö, en tiedä!!

On mullaki miehen kanssa (nykyisen ja edellisen) tullu kaikenlaista epäymmärrystä, mutta tää on kyllä melko helmi. Lapolla? Mitähän se aatteli? Toivottavasti se osas imasta silleen ettei tirskahtanu suuhun...

Posti ei ole toimittanut 1-luokan kirjettä yhdessä yössä perille niinkun pitäisi, ja nyt sitten siitä syystä kasvilähetys on jäänyt reissullensa viikonlopuksi.
Ja minä joudun töihin jouluaattoaamuna, vaikka en tiedä kyllä yhtä ainoaa ihmistä jonka oikeasti tarvis käydä jouluaattona kaupassa. HV.
Ja minä joudun töihin jouluaattoaamuna, vaikka en tiedä kyllä yhtä ainoaa ihmistä jonka oikeasti tarvis käydä jouluaattona kaupassa. HV.