![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Poskiontelotulehdus?akvaristi kirjoitti:Tämä saakuran flunssa, joka jatkuu ja jatkuu![]()
. Kolmas kokonainen viikko tulee täyteen huomenna. Kuumetta ei ole ollut missään vaiheessa, lämpöä oli ihan alussa. Sen jälkeen hitonmoista yskää, niistämistä/nokka koko ajan tukossa ja nyt ihan uusiakin oireita. Korvaa särki tiistain ja keskiviikon vastaisena yönä (tuli melkein lapsuusmuistot mieleen) ja on nyt ollut siitä asti lukossa. NICE
.
Niin tai kaikki edulliset käytetyt, kivat akvaariot on aina Tampere, Oulu tai pk-seudulla ja täällä ei tunnu niitä olevan..heituliini kirjoitti:Ketuttaa niin perskeleesti tämä, että kun annetaan, vaihdetaan ja myydään -osastoilla olis mielenkiintoisia kaloja ja rapusia sun muita mönkijöitä ja minä asun täällä hevon kukussa, josta on lähin kaupunkikin 100 km päässä, niin enpä niitä minä sitten saaSinikylkinen platy, mustan mollin poikaset.... huoh.
Eipä mulla ole vielä ainakaan koskaan tähän mennessä ollut poskiontelotulehdusta (mutta kerta se tietysti olisi ensimmäinenkin). Mitään siihen viittaavia oireita ei mun mielestä ole (muuta kuin tuo tolkuton rään määrä ehkä korkeintaan). Yleensä kun olen mennyt lääkäriin flunssan tms. takia, niin eipä mulla ole mitään sen kummempaa todettufazerina82 kirjoitti:Poskiontelotulehdus?akvaristi kirjoitti:Tämä saakuran flunssa, joka jatkuu ja jatkuu![]()
. Kolmas kokonainen viikko tulee täyteen huomenna. Kuumetta ei ole ollut missään vaiheessa, lämpöä oli ihan alussa. Sen jälkeen hitonmoista yskää, niistämistä/nokka koko ajan tukossa ja nyt ihan uusiakin oireita. Korvaa särki tiistain ja keskiviikon vastaisena yönä (tuli melkein lapsuusmuistot mieleen) ja on nyt ollut siitä asti lukossa. NICE
.
cercer kirjoitti:^ Yhtälailla ketuttaa kun asuu täällä liian keskellä, silloin joku ehtii yleensä aina ennen varaamaan ja ostamaan kaiken
Kiksu kirjoitti:Kannattaa käydä siellä liikkeessä kysymässä, niin tietää ainakin mitä ei kannata tehdä tai ostaa.Ainakin sinun kokemustesi mukaan niin on käynyt jo surkuhupaisan usein. Onneksi tosiaan täällä voi kysyä.
Ihan hyvä vaan, että on joku tällainen.Mari kirjoitti:Ihminen, jonka kanssa on mahdotonta tulla toimeen.
Oi jospa sellaiset ihmiset ampuisivat itsensä kuuhun. Kyllä kelpais!Mari kirjoitti:Ihminen, jonka kanssa on mahdotonta tulla toimeen.
Vaikea sanoa, kun en tiedä mistä on kyse. Voi olla, että on niin pienen piirin tietoa, että odotetaan jonkun gurun saapumista vastaamaan. Tai sitten on jotain kerran kuussa kysyttyä ja vastattua, eikä kellään riitä inspiraatio jatkuvaan toistoon. Tai sitten vaan on liian vaikeita kysymyksiä.Virtanen88 kirjoitti:Kysynkö liian vaikeita vai eikö kiinnosta vastailla
No osaan kysymyksistä sainkin jo vastauksen kun tosissani kaivelin, mutta aukkoja on paljon edelleen. esim Rapu haaveilua topicissa on vielä hieman aukkoja. Nyt ketuttaa että puhelinlinjat on jostain nurin täällä Lohjalla ja joutuu mokkulan varassa olemaan netissä. On muuten hippasen hidas vaikka on niin "nopea" mokkulaMHS kirjoitti:Vaikea sanoa, kun en tiedä mistä on kyse. Voi olla, että on niin pienen piirin tietoa, että odotetaan jonkun gurun saapumista vastaamaan. Tai sitten on jotain kerran kuussa kysyttyä ja vastattua, eikä kellään riitä inspiraatio jatkuvaan toistoon. Tai sitten vaan on liian vaikeita kysymyksiä.Virtanen88 kirjoitti:Kysynkö liian vaikeita vai eikö kiinnosta vastailla
Hmmm... kerran kuussa kysyttyä.... mutta 5 kertaa viikossa kysyttyä "mitä kaloja akvaarioon" ei kyllästytä ilmeisesti muuta kuin minua... Mielenkiintoisiakin kalasto pohdintoja on, varsinkin kun kyse on joistai upeista ja vaativista lajeista, taikka tulee hienoa keskustelua yhteensopivuuksista, mutta nämä mitä laitan 100 litraiseen, 240 litraiseen, 300 litraiseen on niin nähtyjä. Eri akvaario tilavuuksille vois laittaa kestotopikit, mistä voi käydä lunttaamassa, olisiko sinineontetra parempi kuin neontetra, taikka sopiiko lehtikalan pariksi parvi kiilakylkiä... taikka kenties sen hankkisinko 8 vai 10 monnista...MHS kirjoitti:Vaikea sanoa, kun en tiedä mistä on kyse. Voi olla, että on niin pienen piirin tietoa, että odotetaan jonkun gurun saapumista vastaamaan. Tai sitten on jotain kerran kuussa kysyttyä ja vastattua, eikä kellään riitä inspiraatio jatkuvaan toistoon. Tai sitten vaan on liian vaikeita kysymyksiä.Virtanen88 kirjoitti:Kysynkö liian vaikeita vai eikö kiinnosta vastailla
Mua ärsyttää suunnattomasti se makkarakalan kuva lapussa, jossa pitäisi olla naarastaistelukala.MA7xGE kirjoitti:Kalojen "tietolaput" ihjan päin mäntyä, kultakalalle 300litraa, taistelukala 25-26´c:seen veteen.
Tuota tuota... kritisoin kritiikkiä taasen.MA7xGE kirjoitti:HYI ETTÄ sitä Skanssin Faunatarta.![]()
Sienällä lukee isolla lapulla "Emme myy parvikaloja kuin parvina tai altaaseen jossa on jo lajin edustajia, parvi 6kpl", mutta on ilkeää antaa asiakkaiden ostaa niin, että altaassa on yksi kardinaalikala, kultakala, tai 2 albiinomonnista. ...
Kalojen "tietolaput" ihjan päin mäntyä, kultakalalle 300litraa, taistelukala 25-26´c:seen veteen.