Hippo ja Hilppapuli kotia vailla!

Ulkolammikoiden ja niissä pidettävien kalojen hoito, ongelmat ym. Mukaan lukien ulkona ja sisällä pidettävät kultakalat sekä kotimaiset kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
-Mandell-
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Hippo ja Hilppapuli kotia vailla!

Viesti Kirjoittaja -Mandell- »

Meidän kultakala-altaamme siis lopetetaan eli kotia kaipailee Hilppapuli ja Hippo :) Virkeät n.10cm kaverukset , syövät hyvin ja oikein kultakalamaisesti, molemmat terveitä.Hippo on uros ja Hilppapuli naaras. Vain väh. 500l altaaseen lajitovereiden joukkoon hyviin oloihin! Ensisijaisesti samaan kotiin, 3e/lärvi ja yhdessä 5e
kuvia 095.JPG
kuvia 095.JPG (123.19 KiB) Katsottu 1251 kertaa
Hippo
kuvia 231.JPG
kuvia 231.JPG (104 KiB) Katsottu 1251 kertaa
Hilppapuli

vain haku hyvinkäältä !

http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=189957
84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Re: Hippo ja Hilppapuli kotia vailla!

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Ikävää että joudut luopumaan perheenjäsenistäsi :( Minä jouduin yli 10 vuotta sitten luopumaan silloisista kultakaloista jotka olivat olleet minulla 7 vuotta. Ehkäpä sinäkin hankit vielä joskus myöhemmin uudet kultakalat jotta pystyt taas iloitsemaan niiden hauskoista persoonallisuuksista. Itse en voi olla nauramatta pienen vaaleanpunaisen kultakalani touhuilulle veden pinnassa. Se on pystyasennossa ja sylkee suustaan vesipisaroita kuin suihkulähdepatsas. Kala on viisisenttinen ja pisarat lentävät jopa 15 senttiä. Kun se on aikuinen, joudun varmaan vaihtamaan kuivat vaatteet päälleni kun olen käynyt kala-altaan luona :mrgreen: Mun kalat ovat samannäköisiä kuin sun Hippo paitsi tuo yksi kokonaan vaaleanpunainen.
Kultakalat
-Mandell-
Member
Member

Re: Hippo ja Hilppapuli kotia vailla!

Viesti Kirjoittaja -Mandell- »

Juu onhan se ikävää, mutta kun altaasta joutuisin kuitenkin luopumaan muutaman vuoden päästä, niin se oli helppo nyt lopettaa kun kultseja on vain kaksi :? ja kyllä jos joskus on mahdollisuus niin hankin uusia kultakaloja, ovat niin persoonia :)
84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lammikot, karpit, kultakalat ja kotimaiset kalat”