Onneksi olkoon ekan akvaarion saamisesta!
Tuli itelle mieleen kun sain tingittyä vanhemmilta luvan miljoonakalapariskuntaan noin 10 -vuotiaana

En tiennyt akvaariosta yhtään mitään, joten laitoin ne 10l vesipurkkiin ikkunalaudalle

Siellä oli pieni karvalehti myöskin ja hyvin meni!

Nestori ja Nelli (;D muistan vieläkin nimet

) kerkesivät asua siinä pari viikkoa kun porukat sitten tulivat kotiin 40l akvaarion kanssa ihan yllätyksenä!

Voi sitä onnenpäivää!

Menin ihan sekaisin onnesta ja eikun heti laittamaan uutta ja pesemään ym

Mut mulla meni kaikki hyvin vaikken tietoisesti kypsytellyt - mitä ilmeisimmin pariskunta kakki juuri sopivan paljon ja ne kasvit mitä sain auttoi pumput, soran sun muut kypsymään ihan issekseen siinä sitten.

Myöhemmin hommasin 200l akvaarion, jonka sitten parikymppisenä hävitin. Sen jälkeen mulla ei akvaarioo oo ollutkaan, kaksi koiraa kuitenkin.

Heistä on aika jättänyt jo muutama vuosi sitten, tosin.
Nyt kun meidän muksu syntyi noin vuosi sitten, niin luin, että akvaarion pumpun ääni (kunhan ei lorise, niin ei tule pissihätä ;D) voi rauhoittaa lasta nukkumaan hyvin...! Siltä istumalta rupesin kaiveleen nettiä, et mitä sitä nykyään on tarjolla ja tadaa, seuraavana päivänä hain 60l altaan.

Siinä meillä oli taisto ja 10 mustaneontetraa (tulivat tosi hyvin toimeen!!!

) sekä miekkapyrstöpariskunta ja 3 monnista. Hyvin meni
Pari kk sitten mä halusin jo isomman, ostettiin 126l - nyt mä haaveilen jo 400l akvaariosta... ;D toi 126l on muksun huoneessa ja siihen meinasin sitten pallokaloja hankkia kun ne "uivat kalat" mitä siinä nyt on laittaisin sitten siihen 400l...

Ihanaa suunnitella!

haha, haksahdinpa sitten taas uudelleen akvaariohommiin ihan tosiaan.
Jeps, kiva tämä sun ketjus, seuraan tätä nyt minäkin mielenkiinnolla!