Ehkä tuo anoppikin tulee joskus vielä järkiinsä

Valvoja: Moderaattorit
Juu mullaki on kuulemma päässä vikaa!!!eriador kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysäisen, että onko ketään tituleerattu hulluksi täällä akvaarioiden takia?Meillä nimittäin näin kävi, anoppi ilmoitti että olen H-U-L-L-U! (Kärsin mielisairaudesta, jossa ei voi hillitä himojaan)
![]()
Ja niinhän siinä kävi että kalat ja mies jäi, anoppi läksi...
Mikäs tää tällanen ihme siellä oikein on ?eriador kirjoitti: Kesällä ostan sen vedenvaihto ihmeen kyllä Zooplussalta, nyt kun näitä altaita on enemmän, niin siitä vois ollakin ihmeen paljon hyötyä
Tuo on tosiaan väliaikainen rapula. Tarkoitus oli alunperin hankkia nämä vikkeliköt auttamaan meidän leväputsarikaloja työssään ja sijoittaa ne isompiin altaisiin työmyyriksi. Osa sijoitettiin. Seuraus: alkoi löytymään puoliksi syötyjä ja kokonaisia ravunraatoja, eli joko kalat ovat saalistaneet ja syöneet tai sitten vesiarvoissa on jotain niin perustavanlaatuista pielessä, ettei ravut viihdyeriador kirjoitti:mc82: No voi hittoOnneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt.
Eikö rapulaariin mahtuisi esim pienintä Aqua Ball- mallia suodattimeksi?
Miulla se ei tule koskaan kasvamaan. Kunnon kääpiö.They2 kirjoitti:Kauankohan tolla partiksella kestää kasvaa 6-7 sentistä kunnon kokoiseksi?
Mitä nyt olen kuullut niin koiraat kasvavat isommiksi. Ei siinä nyt mitään kamalan suurta eroa silti yleensä ole. Itse olisin halunnut kanssa koiras partamonnin mutta kuulemma naaraat ovat paljon aktiivisempia joten otin sitten sellaisen.They2 kirjoitti:Hmm. kuinka isoksi naaraspartikset edes kasvavat? Samankokoisiksi kuin koiraat vai pienemmiksi? Ton partiksen hankkisin lähinnä vaan sen takia että akvaan tulisi sillainen iso möllöttäjä.