Riesanani on ollut sitkeä käsiekseema jo vuosia. Nyt on varmaa, että ekseema suorastaan räjähtää jos kosken akvaarion veteen

Sitten varsinaiseen asiaan:
Miten käy akvaarioharrastukseni? Olin jo haaveillut hankkivani jossain vaiheessa pikku rapulan oheen kirjoahvenille pyhitetyn altaan. Mitään riskiä en uskalla ottaa ja työntää käsiäni veteen. Mies on nyt hoitanut rapulaa mun ohjeistuksella, mutta mielestäni harrastuksessa ei ole mitään järkeä jos mieheni (joka ei edes siitä välitä) harrastaa sitä mun puolestani. Oleellinen osahan on päästä itse sitä tankkiä räpläämään. Hanskoja mietin ja olen pikkualtaaseen kokeillut tiskihanskoja, mutta nekin onnistuin saamaan märiksi sisäpuolelta---> ihottuma. Netistä olen tilannut pitkiä läpinäkyviä hanskoja akvaariokäyttöön, mutta ne hajosivat heti kun esim kanto vähän raapaisi---> ihottuma. Sitten on kai olemassa jotain merivesi käyttöön tarkoitettuja hanskoja? Ovatko kovin kömpelöitä pienen 20L altaan hoidossa ja muutenkin? Onko täällä kohtalotovereita tai hanskoista tietäviä? Kaipaan vinkkejä, muutoin sanon hyvästit harrastukselleni ja mietin rapulan täytteeksi lihansyöjäkasveja...