Kaloilla asuntona siis 300l 120 x 50x50, lämpö 25, ph 6,5 ja typen kierto kunnossa, altaassa sen verran enemmän kasveja että NO3 on ennen n. viikottaista veden vaihtoa ollut 5-10.
Kalat: 3 x avainkirjoahven
20 x kiilletetra
13 x mustaneon
9 x kuparimonninen
11 x pandamonninen
3 x otto
Kalastoon olen tyytyväinen, eikä se tuossa kokoonpanossa ole kauan ollutkaan. Aikaisemmin ajattelin että hankkisin vielä jossain vaiheessa sitruunatetroja tuomaan väriä, mutta nyt kun olen akvaa katsellut niin olen alkanut miettimään olisiko joku punainen laji parempi valinta tuomaan kontrastia näillä hillityille. Pidän kovasti kiilletetrojen hopeasta ja mustaneoneiden punaisista silmätäplistä ja vauhtiviivoista. En ole itseasiassa edes kovin varma mahtuisiko tuonne enää tetroja? Väriltään upea olisi hehkurasbora, mutta ne varmaan voisivat päätyä avainten suuhun? Mitä mieltä olette, mitä sinä siis lisäisit tähän väriä tuomaan? Mistään kovin isoja tuonne en halua vaan lähinnä haen jotain pientä parvikalaa, jos sellaiset vielä tuonne mahtuisivat.
Ja tosiaan, vaikka olenkin tähänkin kokoonpanoon tyytyväinen, niin olen huomannut tätä pyöritteleväni useasti päässä. Kun saan teiltä vastauksia niin ei tartte enää pyöritellä