![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Voi kun minullekin kävisi joskus noin. Itse löydän yleensä laskun jonka olen unohtanut maksaasardiini_85 kirjoitti:Löysin vanhasta jemmastani 500€!Kummasti piristää varsinkin kipeänä ollessa. Purkki on ollut puolitoista-kaksi vuotta sitten rahan säästöpurkkina, remontti yms. kustannuksia varten. Nyt olin aikeissa siirtää säästämämme rahat toisesta piilostani sinne ja oli melkoinen yllätys kun purkin pohjalta löytyikin 500€. En yhtään muista, että sinne olisi jäänyt rahaa.
IDOLSia odotellessa.minnukkaliisa kirjoitti: Alan harrastamaan todenteolla laulamista, josta olen aina haaveillut.
Minun liput kuitenkin linkin parkin keikalta veit.viivis kirjoitti:Sain taannoin lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan ja selvisi siis syy miksi mikään ei kiinnosta eikä mitään jaksa.
Lähes heitteillä olleet akvaariot jaksaa kiinnostaa taas ja eilen sain pikkulehtikalaparven taas parveksi <3 . 4 uutta pikku-pikkulehtikalaa muutti meille. "Taskussa" liput Linkin Parkin ja Brian Setzerin keikoille kesällä.. kevät on, lumet sulaa ja kesä tulee ihan humisten