Meillä siis lhasa apso sekä ensi kuussa tulee venäjäntoy. Koiria olen kasvattanut vuodesta -94 harvakseltaan.
Valvoja: Moderaattorit
Minulla on muutamalla ystävällä cottoni, mutta en kyllä suosittele, mikäli turkinhoito ei kiinnostaLapinakka kirjoitti:2x Coton de Tuleár. Suosittelen rotua vähän itse kullekin.
Kannattaa hommata koira oikealta kasvattajalta saa turkinhoitoonkin oikeat ohjeet. Ei se mikään mahdottomuus ole. Eipä ole kämppä täynnä karvaa kun sitä ei koirasta lähde ja moni allergikko sietää rotua.Tankero kirjoitti:Minulla on muutamalla ystävällä cottoni, mutta en kyllä suosittele, mikäli turkinhoito ei kiinnostaLapinakka kirjoitti:2x Coton de Tuleár. Suosittelen rotua vähän itse kullekin.
Perunkarvaton on ihana!nastamuumio kirjoitti:Itse oottelen josko kevät toisi mulle Perunkarvattoman, vihdoin ja viimein.
Tottakai, mutta kaikki ei vaan tykkää turkinhoidosta, itselläni lhasa apso ja aika tarkkana saa olla kenelle pentuja antaa. Turkinhoidosta pitää tykätä, muuten koira on kohta pelkkä huopamatto. Tiedän, että on yhdellä t:llä Coton de tulear, mutta puhekielessä puhutaan cottonista....Lapinakka kirjoitti:Kannattaa hommata koira oikealta kasvattajalta saa turkinhoitoonkin oikeat ohjeet. Ei se mikään mahdottomuus ole. Eipä ole kämppä täynnä karvaa kun sitä ei koirasta lähde ja moni allergikko sietää rotua.Tankero kirjoitti:Minulla on muutamalla ystävällä cottoni, mutta en kyllä suosittele, mikäli turkinhoito ei kiinnostaLapinakka kirjoitti:2x Coton de Tuleár. Suosittelen rotua vähän itse kullekin.
Luonne on koirilla ihan loistava. Tässäkin kiittelen hyvää kasvattajaa!
Ja sen on muuten yhdellä T:llä, Coton.
En minäkään pahemmin tykkää turkinhoidosta, mutta kun minä tiedän oikeat jipot, jotka olen kasvattajalta saanut, mitä moni ei tiedä, ei tuo turkki ole juurikaan niin työläs mitä voi kuvitella.Tankero kirjoitti:Tottakai, mutta kaikki ei vaan tykkää turkinhoidosta, itselläni lhasa apso ja aika tarkkana saa olla kenelle pentuja antaa. Turkinhoidosta pitää tykätä, muuten koira on kohta pelkkä huopamatto. Tiedän, että on yhdellä t:llä Coton de tulear, mutta puhekielessä puhutaan cottonista....Lapinakka kirjoitti:Kannattaa hommata koira oikealta kasvattajalta saa turkinhoitoonkin oikeat ohjeet. Ei se mikään mahdottomuus ole. Eipä ole kämppä täynnä karvaa kun sitä ei koirasta lähde ja moni allergikko sietää rotua.Tankero kirjoitti:Minulla on muutamalla ystävällä cottoni, mutta en kyllä suosittele, mikäli turkinhoito ei kiinnostaLapinakka kirjoitti:2x Coton de Tuleár. Suosittelen rotua vähän itse kullekin.
Luonne on koirilla ihan loistava. Tässäkin kiittelen hyvää kasvattajaa!
Ja sen on muuten yhdellä T:llä, Coton.
Tuo ollut selvästi yksi eniten mielipiteitä jakava rotu mitä tullut vastaan, joko tykkää tai sitten pitää sitä karsean oloisena. Ollaan yli vuosi ooteltu että tulis sopiva, kupari natu, keskari tai pieni. Ei ole specsit helpoimmasta päästä.sardiini_85 kirjoitti:Perunkarvaton on ihana!nastamuumio kirjoitti:Itse oottelen josko kevät toisi mulle Perunkarvattoman, vihdoin ja viimein.Meillä oli sellainen kun oli lapsi.