Partamonnin ruoka-annos?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Partamonnin ruoka-annos?
Tapaatteko ruokkia partamonnin joka päivä vai joka toinen / kolmas päivä? Kokonaisella vai puolikkaallla tabletilla? Itse olen antanut puoliskan joka päivä, paitsi silloin kun on tarjolla tomaattia/kurkkua. Kyseessä reilu 4 v., n. 10-senttinen kala.
60 litrassa 6 urosplatya.
Re: Partamonnin ruoka-annos?
Itselläni on kaksi parttista ja syötän niitä kerran päivässä 2 tabletilla (siksi 2 tabua kun on muita ahneita kaloja syömässä
).

140 litranen sekala
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on useempi partamonni ja annan kaksikertaa päivä 3 tablettia kun on noita monni lapsia aika paljon viellä ennenkun annan ne pois (vien liikkeeseen) ja varmaan vien sen toisen aikuisenkin jos en siirrä sitä toista toiseen altaaseen. Mut kun poikaset lähtee niin sit vähennän ruokaa yhteen tablettiin päivä.
Kuinkas usein te annatte tuota tuoretta ruokaa ja mitkä kaikki käy partamonnille? Ainakin ilmeisesti kurkku, tomaatti ja herneet? Mites kesäkurpitsa? Onko täällä ketään joka ruokkii partamonnin vain tuoreella ruualla? Entäs pidättekö myös partamonneille paastopäiviä? Kerran viikossa?
-
- Advanced Member
Meidän partikset saavat noita nappija kerran päivässä, useamman pistän. Tuoreruokana olen antanut, kurkkua, tomaattia, vesimelonia (oikeaa herkkua ja siinä päällä voi ottaa torkutkin), eipä nuo nälkään ole kuollut, vaikkeivat joka päivä tuoreruokaa syökään.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Mun naaras söpö-pullukka syö aina kolme tablettia jos sille antaa,sitten uros partis syö yhden ( jos ehtii, meinaan mun akvaariossa kannattaa monnien tulla äkkiä syömään sillä siellä on ainaki 12 poikasta jotka syö ainaki kolme tablettia... ja välillä myös uroksen tabletin, jolloin urokselle jää rippeet EI IHME KU SE ON VÄHÄN PIENI
)

180l ja ahvenlampi.