Tai vaihtoehtoisesti voisin tähän uuteen altaaseen hankkia platyn, mutta meneekö se noin pienessä?
Ideoita voi nyt laittaa kalastosta ja kasveista. Itse olen aika avoin kaikille ideoille

Valvoja: Moderaattorit
Hehkurasborat ovat isossa parvessa todella näyttäviä, vaikka ovatkin pieniä. Ja mun mielestä rapula-rasboralassa on luonnetta, kokonaisuus on kaunis, viehättävä ja hallittumari00 kirjoitti:Toisaalta mikä tahansa noista voisi olla vaihtoehto, paitsi ehkä tuo taisto+piikkisilmät, olisi omaan silmääni aikas tyhjä akva.
Olen jostain lukenut, että taistourosta ja -naaraita ei ole hyvä yhdistää alle 100 litraisessa akvassa, pitääkö paikkaansa?
Niin ja ainakin viherkalan sivuilla platyistä lukisi että yksin, pareittain tai haaremissa. Voiko niitä silti pitää parvessa?
Hehkurasboraparvikin olisi upea.
Ainakin kirsikkasukaravut ja tulisukaravut lisääntyy ihan normi vedessä, eivät tarvitse murtovettämc82 kirjoitti: Sukarapujen poikaset muistaakseni vaativat kehittyäkseen murtovettä, joten tuskin lisääntyvät riesaksi asti.
Leväsukaravut tarvitsevat murtovettä lisääntyäkseen, tai näin ainakin tukusta kerrottiin. Muut ei?Mustarastas kirjoitti:Ainakin kirsikkasukaravut ja tulisukaravut lisääntyy ihan normi vedessä, eivät tarvitse murtovettämc82 kirjoitti: Sukarapujen poikaset muistaakseni vaativat kehittyäkseen murtovettä, joten tuskin lisääntyvät riesaksi asti.
Joo,näinhän se taitaapi olla.Spike kirjoitti:
Leväsukaravut tarvitsevat murtovettä lisääntyäkseen, tai näin ainakin tukusta kerrottiin. Muut ei?
Oho, olinpas kirjoittanut sekavastimari00 kirjoitti:Oho, käsitimpäs väärin tuon mc82:n viestin kohdan kotiloista ja veden pehmyydestä nopeasti lukiessani..
Eli siis, jos otan platyja, niiden kanssa sopivat siis kummat vain, kotilot tai ravut? Ainakin näin nyt ymmärsin..![]()
Mitäköhän nyt eniten haluaisin..
Aika jännämiljoonakala84 kirjoitti:Itellä on 2kpl katinkultamonnia 28 asteisessa vedessä ja ihan pirteiltä vaikuttavat.