Olen hieman taipuvainen alemmuuskomplekseihin, ja välillä tulee sellainen fiilis että en ole "oikea harrastaja", kun minulla on "vain yksi tuhatlitrainen seura-akvaario".

Valvoja: Moderaattorit
Näissä niin helposti mittasuhteet karkaa käsistä...They2 kirjoitti:Niin, vain yksi tuhat litrainen akvaario. Monet harrastajat tekisivät mitä tahansa, jotta saisivat edes joskus hankittua samanlaisen. Kyllä sä nyt enemmän harrastaja olet kuin minä, jolla vain kaksi 100 litraista akvaa.
Jos asuisin yksin, niin en millään jaksaisi hoitaa kaikkia altaita!NesteHukka kirjoitti:Jos asuisin yksin, niin todennäköisesti vanha 700 litrainen akvaario ei todellakaan menisi myyntiin vaan yrittäisin keksiä sille tästä huushollista jonkin paikan.
Jos asuisin yksin, mulla olis semmonen 700 litranen varmaan jo.Deicide kirjoitti:Jos asuisin yksin, niin en millään jaksaisi hoitaa kaikkia altaita!NesteHukka kirjoitti:Jos asuisin yksin, niin todennäköisesti vanha 700 litrainen akvaario ei todellakaan menisi myyntiin vaan yrittäisin keksiä sille tästä huushollista jonkin paikan.
Pelkurit ei akvaarioita haali, tunnustan olen pelkuri (johtuu varmaan siitä kun tuo 250 litrainen lorautti vedet lattialle). Jos meille joku kantaisi räkin, en yhtään yötä enää ilman lääkkeitä nukkuisi.They2 kirjoitti:^^ toi oli hyvä.![]()
Muuten, nyt kun sulle Deicide tule se räkki ja mukana kymmeniä akvoja(?), niin etkö pelkää vesivahinkojen vaaraa?
Pakko sanoa, että näin kävisi myös mun kohdalla - valitettavasti!Deicide kirjoitti:Jos asuisin yksin, niin en millään jaksaisi hoitaa kaikkia altaita!NesteHukka kirjoitti:Jos asuisin yksin, niin todennäköisesti vanha 700 litrainen akvaario ei todellakaan menisi myyntiin vaan yrittäisin keksiä sille tästä huushollista jonkin paikan.
Jos asuisin yksin, niin en asuisi yksin, sillä seuranani olisi lähes parisataa monnista!
Mites mites, ei valokuvia näy, ei edes tuolla kuvapuolella? (tietenkin heti tarkistinmc82 kirjoitti:
... Isosta altaasta tuli pienen pimppauksen jälkeen KAUNISKoko tausta ja päädyt on nyt peitetty tuuheilla köynnöstävillä kasveja, piilopaikkoja on nyt reilusti, sekä punaiset rusolehti ja hentorotala antavat punaisella värillä särmää. Olen tyytyväinen käden työhöni
![]()
Samaa mieltä, kuvat esiin sieltä albumista niin pääsee raati arvostelemaan.stompy kirjoitti:Mites mites, ei valokuvia näy, ei edes tuolla kuvapuolella? (tietenkin heti tarkistin)
Tahtoo nähdä, jo pelkkä kuvailukin kuullostaa niin kauniilta
No en oikeastaan. Ei tää paljoa muuta- Vettä on kuitenkin ollut kämpässä yli 2000ltr. aiemminkin. Ovatpahan melkein yhdessä paikassa, ja vakuutukset kunnossa. Eikä noita uusia ole kuin 12...They2 kirjoitti:^^ toi oli hyvä.![]()
Muuten, nyt kun sulle Deicide tule se räkki ja mukana kymmeniä akvoja(?), niin etkö pelkää vesivahinkojen vaaraa?
Paljonkos niitä vanhoja oli? Että mikä on tankkien summa summarum? Toki vain tällä hetkelläDeicide kirjoitti: No en oikeastaan. Ei tää paljoa muuta- Vettä on kuitenkin ollut kämpässä yli 2000ltr. aiemminkin. Ovatpahan melkein yhdessä paikassa, ja vakuutukset kunnossa. Eikä noita uusia ole kuin 12...
Mies pyyhkäs mein tyttären nokan just ennenku hyökkäsin vessaanThey2 kirjoitti:Miksi pöntössä oli paperia? Ei kai kukaan ole tehnyt sinne mitään? Arvaa jos kalan mukana olisi akvaarioon mennyt pari salamatkustajaa...
No hyi helkkariThey2 kirjoitti:Miksi pöntössä oli paperia? Ei kai kukaan ole tehnyt sinne mitään? Arvaa jos kalan mukana olisi akvaarioon mennyt pari salamatkustajaa...
Minulla on limaskan haavimiseen ihan oma haavinsa (ei tosin ole alunperin siihen tarkoitukseen hankittu), se on kooltaan noin 6 x 5 cm. Sillä ei liene mahdollista saada kalaa kiinni edes vahingossaJennika kirjoitti:Haavimpa tuossa aikani kuluksi limaskaa pois altaasta.. aikani siinä riehuttuani päätin putsata haavin pöntön yllä käsisuihkulla suihkutellen. Onnellisena suksin verkkaisin askelin vessaan ja humpsautin haavin ympäri. Arvatkaa mun ilme ja huuto kun huomasin että pöntössä makaa yksi mun huulirihmoista