Akvaarion tilaaminen
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Akvaarion tilaaminen
Onkohan Oulun lähett villä mitään paikkaa mistä saisin tilattua altaita haluamillaan mitoilla?
Tilattu 720 litranen Akvastabil kaikilla mausteilla! 400 liranen monniste paratiisi..
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Akvaarion tilaaminen
Tilaa Porista JuTa, toimittavat altaan kotiovelle. Valmistaja toi itse mun altaan (312 litrainen) jalustoineen Porista Kuusamoon asti.
112 litraisen pelkkä jalusta tuli sitten rahtina.

112 ja 312 litraiset altaat sekä keskikokoiset villakoira-urokset. Läträystä vuodesta 1994 lähtien.
Paljonko tuo kuljetus maksoi?
Ja Giantin altaat eli Suomen akvaariovalaisimen lasilaatikot tulee myös kotiovelle asti.
Suolaista, mutta niin makeaa...
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Tuon ison altaan kotiinkuljetus oli siinä 50 euron luokkaa, kun valmistaja toi sen itse, hintaan tosin taitaa vaikuttaa myös se välimatka, onko altaita menossa muitakin samalle suunnalle jne. Pelkkä pienen altaan jalusta oli muistaakseni 60e kun tuli rahtina.
112 ja 312 litraiset altaat sekä keskikokoiset villakoira-urokset. Läträystä vuodesta 1994 lähtien.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Itsellänikin olisi tilaaminen mielessä!
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Jos meinaa innostua giantin vehkeistä kannattaa varmistaa että kauppatavara on vastaava kuin kilpailijoilla. Ainevahvuudet on olleet heikompia. Tosin asia on näkynyt myös hinnassa hiukkasen. Ne surullisen kuuluisat giantin kuupat kannattaa jättää väliin vallan ja hankkia oikeat valot.