Voi kun ne rupeaisivat pian lisääntymään!
TÄYSIN KYPSÄ HELTEESEEN
Valvoja: Moderaattorit

Hae Biltemasta.lutrailija kirjoitti:Yritän ottaa vauhtia sorapohja puhallushiekaksi-operaatioon. Pitäisi käydä hakemassa pari säkkiä Maxitia K-Raudasta. Mutta tämä helle ja ajatuskin hiekanpesusta..Ajatukset uiskentelee käsipohjaa päässä, eikä energiaa kertakaikkiaan ole. Pitikin mennä sanomaan töissä että helteet alkaa, kun mun loma alkaa. Jepujee. Pitää olla varovainen siitä, mitä pyytää jne.

Samoin, harmittaa! Mulla on kuollut vanhempia raskaana olevia b-luokan tulisukia 3 kpl perättäisinä päivinä. Tuuletin puhaltaa kokoajan ja lämpö 28.Irene-76 kirjoitti:Harmittaa, kun eilen oli yks Saksan tilauksesta tullut tulisukarapu kuollut, nyt jäljellä 8.
Voi kun ne rupeaisivat pian lisääntymään!
TÄYSIN KYPSÄ HELTEESEENsekä omasta että kalojen ja rapujen ja koirien puolesta!

Tarviiko sitä ny hirmusti kypsytellä, jos sulla on vanha toimiva allas? Otat vaan sieltä suodattimen ja puristelet patruunat uudessa altaassa, kyllä se jonkin pienemmän asukasmäärän kestää heti. Tai on ainakin mulla toiminut aina näin. Ihan täyteen asukkaita ei heti kantsi laittaa.kala_fani kirjoitti:Ostin juuri 35 litran altaan mehiläissukasille, jotka haen ensi viikolla. Joutuvat kyllä olemaan ensin isossa altaassa ennenkuin pikkuallas on kypsä.

Näin ainakin minulla, on toiminut, kun on vain siirtänyt tarpeeksi kypsää materiaalia uuteen altaaseen.bj kirjoitti:Tarviiko sitä ny hirmusti kypsytellä, jos sulla on vanha toimiva allas? Otat vaan sieltä suodattimen ja puristelet patruunat uudessa altaassa, kyllä se jonkin pienemmän asukasmäärän kestää heti. Tai on ainakin mulla toiminut aina näin. Ihan täyteen asukkaita ei heti kantsi laittaa.kala_fani kirjoitti:Ostin juuri 35 litran altaan mehiläissukasille, jotka haen ensi viikolla. Joutuvat kyllä olemaan ensin isossa altaassa ennenkuin pikkuallas on kypsä.

Kiitti vinkistä ja noin taidan tehdä. Mukavaa kun voin siirtää mehiläiset heti uuten akvaan.thank kirjoitti:Näin ainakin minulla, on toiminut, kun on vain siirtänyt tarpeeksi kypsää materiaalia uuteen altaaseen.bj kirjoitti:Tarviiko sitä ny hirmusti kypsytellä, jos sulla on vanha toimiva allas? Otat vaan sieltä suodattimen ja puristelet patruunat uudessa altaassa, kyllä se jonkin pienemmän asukasmäärän kestää heti. Tai on ainakin mulla toiminut aina näin. Ihan täyteen asukkaita ei heti kantsi laittaa.kala_fani kirjoitti:Ostin juuri 35 litran altaan mehiläissukasille, jotka haen ensi viikolla. Joutuvat kyllä olemaan ensin isossa altaassa ennenkuin pikkuallas on kypsä.