Valvoja: Moderaattorit
Tarkoitatko että sinulta saa noita mehiläisiä? Jos saa niin ostan mielelläni.vallumaarit kirjoitti:Mehiläiset ei ole ollenkaan herkkiä, verrattuna siskoihinsa tulisukarapuihin.
Mulla ei mehiläisten 40L:n altaassa ole mitään erityisjärjestelyjä ( hiilidioksidilevitintä tai muuta PH:ta alentavaa ) normihoito, kerran viikossa vedenvaihto ja pisara Seachem Primeä. Ei yhtään kuollutta kahteen vuoteen.
Lisääntyvät nopeasti, olen myynyt varmaan jo parisataa.
Tervetuloa vaan ostoksille Kalafani, kun tulet Helsinkiin!
Joo, leväsukaravuilla ei oo oikeen pöytätapoja-matokani- kirjoitti:Pikkusukat kerääntyy pikku hiljaa ruokien äärelle ja leväsukaravut Udang ja Rapsakka 2. uivat ihan hillitöntä tahtia paikalle nappaamaan kumpikin omat ruoat.![]()
Byhyy, toisen kantavan mehikäisen munat on kadonneet pyrstön alta mutta poikasia ei näy. Kovasti tässä olen tihrustanut tonne pusikkoon. Ettei vaan ois kardinaalitetrat käyny evästämässä. Tai sitten ne on vaan niin pieniä tai niillä on vielä parempi piilo.bj kirjoitti:Tetrat napsii sukarapujen poikasia kyllä, ei taida aikuisia sentään pystyä syömään.
Näihän se on varmasti on. Naurattaa itteänikin kun vahdin silmä kovana joka ikistä pienen pientä pyörivää roskaa "onks toi rapuvauva?"bj kirjoitti:Voihan niitä poikasia hyvin olla jossain, ne on niin pieniä alkuun, ettei oikein niitä näe, kun ovat piilossa tai paikoillaan, mäkin usein bongaan niitä sitten, kun ovat jo 3 - 4 milliä pitkiä.
Hmph! Ei niin, mutta viherkalassa Jenni sai "käännettyä pääni." Kyseiseen akvaarioon VOI OTTAA 5 kiekkoa. Myöskin Sanna Kare-Mäkiaho sanoi näin. Kiekkoakvassa tärkein on altaan korkeus...kala_fani kirjoitti:Eihän sinun pitänyt ottaa akvaasi kiekkoja? Luulen että syövät niitä mutta jos akvaariossa on paljon kasveja niin kyllä niitä aina selviää.
Ravut on siis tulleet, no oliko ne kutakuinkin kaikki hengissä matkan jälkeen? Mitä lajeja sieltä tulikaan/tai tilasitte? Laitoitteko lajialtaaseen? Koska saamme nähdä kuvia?Irene-76 kirjoitti:Mä olen ihaillut tässä pari päivää, kun noin puolitoista viikkoa sitten tulleet tulisukaravut (Vallumaaritin Saksan tilauksesta) ovat alkaneet selvästi kotiutua. Alussa olivat aika piilottelevia, nyt ovat alkaneet touhuta paljon esillä