Akvaarion silikonit

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mya
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Akvaarion silikonit

Viesti Kirjoittaja mya »

Kuulkaa meneekö silikonit tyhjässä akvaariossa jotenkin huonoksi? Jostain olen varmaan lukenut ja ymmärtänyt että ajan kanssa ne silikonit jotenkin haurastuu ja alkaa vuotaa jos akvaariossa ei ole vettä.
On ehkä vähän höntti olo kun panikoin nyt tässä uuden akvaarioni kanssa jota en saa vielä täytettyä muutamaan viikkoon.
300l Malawi, kiinanharjakoira ja miehenketale. Nyt työn alle iso pönttö nuolimyrkyille.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Re: Akvaarion silikonit

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

mya kirjoitti:Kuulkaa meneekö silikonit tyhjässä akvaariossa jotenkin huonoksi? Jostain olen varmaan lukenut ja ymmärtänyt että ajan kanssa ne silikonit jotenkin haurastuu ja alkaa vuotaa jos akvaariossa ei ole vettä.
On ehkä vähän höntti olo kun panikoin nyt tässä uuden akvaarioni kanssa jota en saa vielä täytettyä muutamaan viikkoon.
Ei ainakaan tuossa ajassa. Akvaario siis ihan uusi?

Kyllä silikonit kärsivät ollessaan kuvilla, mutta vielä enemmän suurista lämpötilanvaihtelusta kärsivät, kuin pelkästä ilmasta?
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Mulla oli 45-litrainen allas kellarissa noin 10 vuotta ja piti sen jälkeen edelleenkin täydellisesti vettä.. Puhutko siis uudesta altaasta..?
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
R_R
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja R_R »

http://www.aqua-web.fi/forum/search.php ... ubmit=Etsi
Tässä 570 keskustelua silikooneista.
mya
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja mya »

Jep ihan uusi on ja menee se pari viikkoa että saan sinne vedet laitettua. Hyvä jos ei mene pilalle ihan siinä ajassa:)
Ja R_R, vaikka olen uusi tällä forumilla enkä tiedä mitään akvaarion silikoneista, niin osaan kyllä käyttää hakutoimintoa. :? Siitä ei tässä kysymyksessä nyt vaan ollut minulle apua.
300l Malawi, kiinanharjakoira ja miehenketale. Nyt työn alle iso pönttö nuolimyrkyille.
R_R
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja R_R »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”