Yö-Thread 00:00-06:00

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

malawi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1269
Liittynyt: 14:59, 22.09.2004
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja malawi »

Terveisiä Stadi keskusta hotellin vastaanotosta!

Kohta baari menee kiinni ja laitetaan etuovet lukkoon jotta yön känniääliöt ei pääse sisään lämmittelemään.

-Mutta kun enks mä pääsis sisään lämmitelemään? Mä oon teiän kanta-asiakas olin teille kaksi vuotta sitten yhden yön.
-Mä hommaan sulle kusipää potkut...


Joo, joo, joo...ULOS!!! :twisted:

Ai niin, saan muutaman kertaa varmaankin potkut yön aikana :mrgreen:
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Mä oon joskus ennenki törmänny tohon samaan. Tosin lähinnä ravintolaolosuhteissa. "Eiks me voitais ventata taksii täs"? "Meiän kaveri tulee ihan just hakeen.." Kaikkee löytyy.
Malys
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1413
Liittynyt: 12:02, 23.06.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Malys »

malawi kirjoitti:Terveisiä Stadi keskusta hotellin vastaanotosta!

Kohta baari menee kiinni ja laitetaan etuovet lukkoon jotta yön känniääliöt ei pääse sisään lämmittelemään.

-Mutta kun enks mä pääsis sisään lämmitelemään? Mä oon teiän kanta-asiakas olin teille kaksi vuotta sitten yhden yön.
-Mä hommaan sulle kusipää potkut...


Joo, joo, joo...ULOS!!! :twisted:

Ai niin, saan muutaman kertaa varmaankin potkut yön aikana :mrgreen:
Harr. Tuttua. :mrgreen: Onneksi kuitenkin harvemmin niitä urpoja pääsi sisälle (kun ulko-ovi saatiin korjattua ja se pysyi jopa kiinni). Mutta oli tuo kyllä stressaavaa hommaa etenkin pikkujouluaikaan ja viikonloppuisin. Hotellilla oli kanssa käytäntö (etenkin kun niitä bändejä oli myös arkisin ja hotellin asiakaskunta enimmäkseen työmatkalaisia -> eivät arvosta että heräävät keskellä yötä meteliin), että bändit eivät saa tuoda ulkopuolisia jatkoille ja niiden kanssa sitä saikin sitten "tapella" että onko ok jos sinne tulee 5 bändäriä "ihan hiljaa me ollaan, otetaan vaan kaljaa". Pikkubändit (öhöhö, me ollaan kuule julkaistu YKSI levy jo!! evvk, ikinä kuullutkaan susta) olivat rasittavimpia, isommat nimet olivat kilteimmästä päästä, roudarit tosin olivat niillä kanssa sitä rasittavaa sakkia. Sitä tuli opittua aika äkkiä ne kikat joilla yrittivät päästä sisälle ylimääräisten kanssa ja pystyi pysäyttämään tyypit ennen kuin pääsivät edes käytävälle asti. Onneksi on tuo työ loppunut ja saa yöt nukkua rauhassa. Kolme vuotta tuota jaksoikin, tein pelkästään yövuoroa..

Yksikin bändin tyyppi uhosi, että hän pitää huolen että tänne ei tule ENÄÄ KOSKAAN yhtään bändiä (tai itseasiassa niitä uhoajia taisi olla pari muutakin eri aikoina). No ei auttanut ja sekin bändi oli uudestaan seuraavana vuonna ja käytiin yöllä taas sama keskustelu saman tyypin kanssa (harvemmin muistan ihmisiä, mutta tuo jäi mieleen kun mulla oli vaikeuksia pitää pokka).. Urpo. :roll: Monesti ne hankalimmat tapaukset olivat vielä niitä tyttöjä, jotka yrittivät päästä jatkoille, bändi saattoi olla että ok, mutta ne tytöt alkoivat sitten länkyttää vastaan, parhaimmat totesivat että me ei tulla enää koskaan tänne!! No ei tarvikaan, ettehän te ole nytkään maksavina asiakkaina..
112 ja 312 litraiset altaat sekä keskikokoiset villakoira-urokset. Läträystä vuodesta 1994 lähtien.
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Ai ihanaa, täällä on yökyöpeleiden topiikki! :D

Mä valvon, ukko nukkuu ja tuhisee tuossa vieressä. Mä olen lomalla, mies heräilee n. 5 tunnin päästä töihin... Ah, loma, ihana loma! Tämäkin päivä meni ihan akkuja lataillessa, ihan loistava fiilis, kun ei ole kiire minnekään ja kaikki oleelliset (siivous yms.) tuli hoidettua viikonloppuna. Eli tod.näk. lahjakasta lonkanvetoa luvassa seuraava viikko (vähän kauppareissua, pyykkiä, ruoanlaittoa yms.) :mrgreen: Ja johonkin väliin vähän rästissä roikkuvia kouluhommia... :?

Ei nukuta, kun tuli paljon ajateltavaa... Olis tossa yksi rescue-allas iskällä, joka odottaa poishakua - ja arvatkaa, heräsikö kiusaus! Täällä jo mielessäni sisustan allasta ja keksin vaikka mitä... Tosin allas on vain 45-litrainen, mutta siihen saisi taistolaisen sijoitettua yksisseen ja tuon 60-litraisen saisi tetrapankiksi. Mies murisee, ettei ainakaan pienempää allasta, mutta katellaan mitä käy.Toisaalta itsekin haaveilen toisesta min. 60-litraisesta, mielummin 80-90-litrainen, mutta vastassa on unelmatankki ja ilmainen tankki (nimim. köyhä opiskelija, jolla jo yksi tankki + kissat ruokittavana oman suun lisäksi) - paha paha... :?

Masaa en ole vielä nähnyt, mutta kohta varmaan tulossa... Pitänee mennä laskeskelemaan lampaita. Ötyä vaan kaikille!
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
rokkisoi+++
Junior Member
Junior Member
Viestit: 181
Liittynyt: 16:23, 12.11.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: järvenpää

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja rokkisoi+++ »

yollä voi vaikka katsoa lätkää.. 8-)
"I´ve been in my mind, it´s such a fine line that keeps me searching for a heart of gold.." 720L+ 540L isoja ja pieniä kaloja...
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6732
Liittynyt: 20:55, 29.01.2007
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Hui pitänee taas vääntäytyä punkkaan koisimaan, huomenna pitäs olla taas kerran 8 töissä. :mrgreen:
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Tää miettii täällä, mistä sais pakun ja siihen kuljettajan espoosta? Pitäis hakee imatralta uus akvaario.
Jos threadia lukee joku jonka elämään ei kuulu ku akvaariot ja sen elämä on muutenki tylsää, ottakoon yv:llä yhteyttä:)
tyynelle_kamuja
Junior Member
Junior Member
Viestit: 129
Liittynyt: 19:54, 07.02.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: hyvinkää

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja tyynelle_kamuja »

Onkos siilit menossa lypsylle?
-No ei ole tällä kertaa lypsylle menot mielessä, vaan vanhimman poikani käsiä pääsevät lämmittämään♥
Tällaisten takia tänään valvottu
Kuva
me x6 & seurahuone 100l
o: pieni jalustallinen akvaario, neontetroja, kääpiöpallokaloja, tyttömonni YV
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Täällä sitä keikutaan edelleen. Unettomana. Töissä pitäis olla aamulla duunissa klo 11:30 eikä unta tuppaa silmään millään.
TheSiren
Senior Member
Senior Member
Viestit: 502
Liittynyt: 17:53, 27.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

tyynelle_kamuja kirjoitti:Onkos siilit menossa lypsylle?
-No ei ole tällä kertaa lypsylle menot mielessä, vaan vanhimman poikani käsiä pääsevät lämmittämään♥
Tällaisten takia tänään valvottu
Kuva
Söpöt :)
En kyl kauaa enää jaksa täällä roikkua, vois käydä vaikka katsomaan telkkaria. :mrgreen:
Janichka
Member
Member
Viestit: 298
Liittynyt: 19:06, 23.09.2009
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Porvoo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Janichka »

Täällä taas, viides yövuoro menossa...
Eca
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:18, 26.01.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Eca »

Illalla väsytti ihan sikana ja otin pienet torkut. Heräsin sit just puolenyön jälkeen-ei väsytä enää. Aamulla taas tilanne on varmaan ihan toinen, kun pitäis töihin lähteä.

No eilen päivällä oli töyhtökääpiöahven siirtänyt mädin ja ensimmäiset kuoriutuneet poikaset kannon alta kannon sivulla olevaan koloon. Naaras on pitänyt ja pitää näköjään ihan hyvää huolta jälkikasvustaan. Harmittaa, kun pitää käydä töissä ja ei ehdi seurata, että mitä tuola akvaariossa hommaillaan.

Pandamonniset on karanteenissa vielä ja en oikein tiedä, että siirtäisinkö niitä vielä tonne 240l altaaseen, kun sielä on noita pienokaisia.
tamiso
Junior Member
Junior Member
Viestit: 70
Liittynyt: 22:04, 15.09.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja tamiso »

Eka yö putkosesta menossa, väsyttää ihan ....paljon. Tossa yrittänyt tihrustaa paperille isoimman pytyn muodonmuutoksen sisustussuunnitelmaa, muttei oikein ajatus/taiteelliset lahjat lennä. Aamulla varmasti kuukahdan naama pyttyyn kun olisi alettava tosi toimiin.
ilona
Junior Member
Junior Member
Viestit: 119
Liittynyt: 11:58, 04.02.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja ilona »

Viime aikoina tullut valvottua melkein joka yö täällä tietoa ahmimassa [:I] ..ei sitä vaan malta nukkua :mrgreen:
No ongelmahan siitä nyt sitten on tullut että ei enää saakaan nukutuksi ja päivällä on sit totaalisesti veto poissa ja duunin jälkeen torkahtaa heti kun persus osuu sohvaan :roll:

Tässä on sitten yritetty aikaistaa rytmiä urakalla, mutta nyt sitten noi naapurit herättää siinä 12am ku justiin saanut unen päästä kiinni.. [}:)] [}:)] [}:)] PRKLE! On se kumma kun niillä korkokengillä pitää kävellä sen 3 tuntia edestakasin musan raikuessa niin että katto vaan kaikuu ja tänää sit taas lahjakkaasti mun lisäks poikani heräs paniikissa :cry: Ilmotuksia on tehty isännöintiin mutta eipä parannusta näy ja tarjousta toisesta kämpästä ei näy eikä kuulu kun on jo katto pään päällä [}:)] [}:)] Noh, elämä on.com :mrgreen:

Akvaariot on kyllä rauhottanut aina kummasti (kun on vielä kuuvalot päällä...nyt on jo kii).
Mitähän vielä...
Huomenna pitäis lähtee Petexpoille pojan kans...molemmille meille eka kerta :roll:
Lapsi + 180l +63l http://anoliv.webs.com/ http://picasaweb.google.com/anoliv
~~Vaikka jotkut kivittävät eläimiä huvikseen, eivät eläimet kuole huvikseen vaan tosissaan.~~
Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3362
Liittynyt: 16:50, 22.12.2008
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Täällä kattelen telkkaria ja surffailen netissä. On sitä ihminen hukassa kun on puoliso poissa eikä ollut tallipäivä tänään. :| Pitäiskö ehkä pitää enemmän yhteyttä kavereihin..? :D Ei vais, yhdelle kaverille soitin jos olis terassille lähtenyt, mutta olikin vanhemmillaan pöndellä. Katellu sitten Investigation Discoveryn paranormaaleja juttuja ja surffaillut käppänöistä lisää tietoa. Niin joo ja lopetin yhden timanttitetran ja tein päätöksen, että myyn nuo nykyiset pois. Ei vaan jotenkin toimi tää homma, noita on tippunut todella paljon eikä mikään vesiarvoissa tms. selitä sitä. Josko ne jonkun muun altaassa menestyisivät. Pelottaa vaan että mun altaassa on jotain joka noita tappaa. Tosin muut kalat terveitä joten vaikea sanoa. Ketuttaa!

Hevosenkin kanssa pitäis käydä taas vaihteeksi lekurissa, kattomassa vähän röntgenkuvista että missä mennään. Kintereissä lieviä muutoksia ja on välillä parempi, välillä huonompi takajaloistaan. Kuvista näkis jos on mennyt huonommaksi taas.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
Hejoki
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 13:41, 06.01.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu/kempele

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Hejoki »

Ollut niin surullista kun miehen isoveli hukku pappilajanjokeen ,
Eli Ystävällinen Reima Salmela , hukkui, Ja me kaikki Rakastetetaan Sitä Hirveästi, isot halit ja pusut!
Kotona 2 allasta, borzoi ja skotlanninhirvikoira,
3 kissaa, jyrsijöitä, käärmeitä ja mies:)
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Meni päivä ja ilta vähän krapulaa parannellessa tänään [:I] Eilen oli koululla potkiaiset, missä juhlittiin nyt keväällä valmistuvia opiskelijoita. Itse olin paikalla kuokkimassa, vaikken vielä valmistukaan ;) Ilmaista viinaa oli hyvin tarjolla - ja kaikkihan tietävät, ettei ilmaisesta viinasta kieltäydytä :mrgreen: Ja fiilis on vähän sen mukainen...

Äsken tuli katsottua Euroviisut. Vielä ei nukuta, koska päivällä vedin semmoiset 5 tunnin päikkärit. Pitäis varmaan sänkyyn vähitellen mennä, että saisi akut ladattua normielämää varten. Lisäksi pitäisi käydä hakemassa sohvalle nukahtanut mies petiin - raukka joutui tänään menemään töihin, oli varmaan kivaa parin tunnin yöunien jälkeen olla töissä... :| Toivottavasti ensi yönä ei liskot tule kylään...

Reilu viikko vielä lomaa, sit töihin... Viikonloppuna pitäisi ehkä vähitellen alkaa laittamaan uutta allasta kuntoon, lauantaina pitäisi mennä vielä luokkakaverin valmistujaisiin - ja juoda lisää, ou jea... Palloaltaasta bongasin punalevää (?) jaavansammalesta, prkl :x

Ei tässä oo mitään järkeä... Ehkä parasta vaan pistää unta palloon -_-
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
ZamY
Senior Member
Senior Member
Viestit: 881
Liittynyt: 10:26, 24.08.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja ZamY »

hohhoijaa.. ensimmäistä finaalipeliä hawks-flyers odotellessa :roll:
KalaH
Senior Member
Senior Member
Viestit: 929
Liittynyt: 16:30, 31.01.2010
Akvaarioseurat: OAS, TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaH »

Huomenna aikanen herätys ja minä vielä notkun täällä AW:sssä.
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Nääh... Ei uni tuu kun isäntä töissä... Tässä kuluttelen sixpackia sekä jääkaapista että vatsasta... :roll:
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
TheSiren
Senior Member
Senior Member
Viestit: 502
Liittynyt: 17:53, 27.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

Mein oli kaverin kanssa tarkoitus valvoa myöhään mutta kaveri nukahtikin sitten tohon. Vois itekkii lopetella tietokoneella olemisen kohta.
phanny
Member
Member
Viestit: 458
Liittynyt: 16:39, 26.06.2005
Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lahti

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja phanny »

Koko vklpnä tullut nukuttua yhteensä 2-3tuntia ja nyt vähän ramasee. Läppärin kanssa makoillaan sängyllä ja kuunnellaan akvaarion lorinaa.
Phanny
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Hiljaista on yöelo aaweessa nykypäivänä... Taitaa porukka tulla vanhaks...
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Gin
Junior Member
Junior Member
Viestit: 52
Liittynyt: 21:51, 17.08.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Gin »

allablaze kirjoitti:Hiljaista on yöelo aaweessa nykypäivänä... Taitaa porukka tulla vanhaks...

Kyllä se kultaryntäys vielä sieltä tulee. Laskusuhdanne tämä vain. :D
Halla76
Member
Member
Viestit: 353
Liittynyt: 10:22, 14.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Halla76 »

Kiitos naapurin, olen jo hereillä. Vois sitä ottaa korkkarit pois kun raahautuu kotiin baarista.
317l vettä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”