Auttaisko joku?
Edit: Lisätty isot alkukirjaimet.
-Ylläpito
Valvoja: Moderaattorit
Tota mä nyt en ihan oikeasti voi allekirjoittaa. Siis että lähimpään liikkeeseen on matkaa 200km. Näin voi toki olla, jos asut ihan jossakin itärajan tai norjan rajan tuntumassa. Sieltä liikkeeseen voikin olla jo pidempi matka.anaconda-72 kirjoitti:Ei täällä meilläpäin ole harrastajia oikeesti,ei ees liikkeitä,mistä sais kysyttyä tietoa jos jotain haluisi.siksi joudun ensin kyselemään mitä kannattaisi hankkia,ja mistä jonkin asian tietää. Jätän keventeet ja painun 200 km päähän kyselemähän..
Teemu Salonen kirjoitti:
Ei oo ex-harrastaja. Vaihtaa isomman kahteen pienempään:)
Hitto ko repesinK.F. kirjoitti:Tulipas mieleen eräs hahmo nimeltä Daffyd, joka myöskin uskoo kovasti olevansa ainoa laatuaan koko kylässä
Sorry OT
Mitä aineita lisäilet että saat karbonaattikovuuden ja sitäkautta pH:n pidettynä stabiilina? Entä calsiumin?DnooB kirjoitti:Ei tarvi. minulla on 54litran allas lowtec periaattella normaalilla hiekalla. Ei mitään ongelmaa. Kaloja on ja öttiäisiä korallien seassa.
Kalkkivettä ja soodaa hienommalla nimellä ja isommasta purkista.Teemu Salonen kirjoitti:Mitä aineita lisäilet että saat karbonaattikovuuden ja sitäkautta pH:n pidettynä stabiilina? Entä calsiumin?DnooB kirjoitti:Ei tarvi. minulla on 54litran allas lowtec periaattella normaalilla hiekalla. Ei mitään ongelmaa. Kaloja on ja öttiäisiä korallien seassa.
Joo en miekään olis normaalia pannu jos ois ollu alle 130km säteellä heti saatavissa korallihiekkaa. Ostin tuota tarkoituksena vaihtaa siihen korallihiekan. No en käytössä ole huomannu mitään ongelmaa, joten on jääny vaihtamatta. Se korallihiekka ois ollu saman hintasta luleåssa ku normaali täällä.Aqualung kirjoitti:Eli ei tarvitse! Itse kuitenkin käyttäisin. Se jokunen kymppi ei enää tunnu aloituskustannuksissa.