Ensimmäinen, 200L

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
thecom
Starting Member
Starting Member

Ensimmäinen, 200L

Viesti Kirjoittaja thecom »

Tuli sitten aloitettua harrastus, ja on 200 litrainen kypsymässä.(korkeus 50, leveys 100 ja syvyys 40) Tässä siis aikaa miettiä kalastoa tarkemmin, ja olisi mukava saaada hieman ehdoituksia. Monnisiin ihastuin heti, ja joku yksinäinen surehko kala.(pleko?) Muut kalat saisivat olla sitten näitten kanssa sopivia. Ehdotuksia?
buke
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Ensimmäinen, 200L

Viesti Kirjoittaja buke »

Minä olen niin ihastunut omiin coryihin, enkä ajatellut kuin hankkia jossain vaiheessa jonkin kivan pikkuparven seuraksi (esim. Jokin tetra.). Mitä monnisia olit ajatellut? Ihastuin taannoin semmoista kuin nokimonninen. Ei taida olla kovin yleinen. Monesti harrastajiltakin löytyy myynnissä omia kasvatteja. Katsele jos mieleinen tulee eteen. :)
thecom
Starting Member
Starting Member

Re: Ensimmäinen, 200L

Viesti Kirjoittaja thecom »

No, monnisia tulee jokatapauksessa, ja niissä on onneksi valinnanvaraa. Olen isoksi kalaksi katsellut ainakin perhosplekoa. Ei kai ole kovin hankala? Vähän huonosti meinannut tietoa löytyä varsinaisesti luonteesta. Muita kaloja varmaan ainakin joku tetra.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”